بزرگ ترین ارتباط رسانه ای بین مال ها، شاپتوپیا شبکه ی گسترده ی شاپتوپیا (Shoptopia)، شامل بیش از 100 مرکز خرید و مال می شد. این شبکه توانست بزرگ ترین ارتباط رسانه ای بین مال ها را در ایالات متحده ی آمریکا ایجاد کند. در این شبکه، مال های مختلف با یکدیگر در ارتباط بودند. شبکه ی شاپتوپیا بیش از 25 مال بزرگ داشت، از جمله فورست سیتی و مدیسون مارکوت. شاپتوپیا در بیش از 25 بازار فعال بود و...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.پلک زدن بیش از حد معمول
پلک زدن بیش از حد معمول در زبان بدن ، عوامل زیادی بر میزان پلک زدن تاثیر می گذارد. وقتی هیجان زده اید، بیش از زمانی که جلوی تلویزیون در حال استراحتید یا روی کامپیوتر تمرکز کرده اید، پلک می...
چشم ها به شیوه های دیگری نیز سخن می گویند
چشم ها به شیوه های دیگری نیز سخن می گویند یک شیوه ی خوب در زبان بدن ، برای نشان دادن نگرشی شاد و دوستانه، چشمک زدن است. این عمل همچنین به این معناست که لازم نیست هر آنچه می...
نگاه سرگردان
نگاه سرگردان اجتناب از ایجاد ارتباط چشمی یا قطع آن مسائل زیادی را نشان می دهد. در بسیاری از موارد این کار نشانه ی تسلیم یا آزردگی است. گرچه انسان ذاتا از احساسات و موقعیت های ناخوشایند گریزان است، ولی...
احساسات ناخوشایند
احساسات ناخوشایند شکی نیست که همه ی نگاه ها گرم و دوستانه نیستند. اغلب اوقات نگاه به تنهایی می تواند نارضایتی را نشان دهد. چشم های ریز و دکمه ای، چشم های ماری و نگاه های غضب آلود نشانه ی...
برنامه ای یکتا برای وفاداری مشتری
برنامه ای یکتا برای وفاداری مشتری امکان گفتگوی آنلاین، از دیگر امکانات برنامه های وفاداری است. مشتریان باید بتوانند خیلی راحت و ساده با شرکت صحبت کنند. بسیاری از افراد تمایلی به گفتگوی حضوری یا تماس تلفنی ندارند. این ویژگی...
ابراز علاقه مندی
ابراز علاقه مندی وقتی علاقه ی خود را به رفتار یا صحبت کسی نشان می دهید، اگر دقت کنید می بینید که سرتان را به سمت او متمایل می کنید و به نشانه ی تایید تکان می دهید. چشم های...