ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۱
487 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کمپین پیشنهاد غذای رایگان به دانشجویان

مرکز خرید ایست وود تون (Eastwood Towne Center) با مساحتی معادل ۳۰ هزار مترمربع، در نزدیکی ایالت میشیگان قرار دارد، جایی که بیش از ۴۵ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند. همچنین بیش از ۱۹ میلیون دانشجوی نیمه وقت و تمام وقت و فارغ التحصیلان دانشگاه میشیگان در این منطقه زندگی می کنند.

تیم بازاریابی این مرکز خرید به دنبال دستیابی به این بازار بود. در حقیقت آنها به دنبال تدوین استراتژی هایی بودند که بتوانند به این بازار بالقوه ی قدرتمند دست یابند. تیم بازاریابی این مرکز خرید، صفحه ی فیس بوک این افراد را شناسایی کرده و آنها را تحت نظر گرفتند. چالش اصلی، ترغیب و متقاعد کردن آنها برای دنبال کردن صفحه ی فیسبوک مال بود.

تیم بازاریابی طی یک پژوهش غیر رسمی، از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پرسید که در زمان تحصیل در مدرسه، چه چیزی باعث انگیزش و تغییر رفتار آنها می شد. بیشترین پاسخ دریافت شده، “غذای رایگان” بود! به همین دلیل این مرکز خرید تمرکز زیادی روی خدمات غذا و نوشیدنی داشت.

 برنامه های مختلف تشویقی برای جذب مخاطبان اجرا شد و با همکاری برندهایی همچون “ساب وی” و “استارباکس”، رویدادهای مختلف مبتنی بر خوراکی تدوین شد. استراتژی اصلی تیم بازاریابی، جذب دانشجویان و دانش آموزان با ارائه ی غذاهای رایگان و نوشیدنی های جدید بود.

برای معرفی کمپین “رایگان خوشمزه” (Freebie-Licious)، یک تیم میدانی در هفته ی اول سال تحصیلی وارد محوطه ی دانشگاه میشیگان شده و با شعار “این را بجو!” دانشجویان را ترغیب به مشارکت می کردند. برای اطلاع رسانی بهتر، یک تبلیغ بنری هم در وب سایت رسمی دانشگاه میشیگان قرار گرفت. با توجه به پر بازدید بودن این سایت در فصل ثبت نام و انتخاب واحد، این تبلیغ کمک زیادی به فراگیری این کمپین کرد.

این کمپین در شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشت. در صفحه ی فیسبوک این کمپین، قرعه کشی انجام می شد و به ۱۰۰ نفر، جایزه هایی تعلق می گرفت. این جایزه ها شامل نوعی غذای معروف مکزیکی، وعده ی ناهار و ساندویچ های رایگان می شد. دانشجویان برنده، می توانستند از این جایزه ها در رستوران ها و فست فودهای مرکز خرید استفاده کنند.

مدیر این مال، درباره ی این کمپین توضیح داد: “ما به دنبال حداکثر کردن کارایی رسانه ها و استراتژی های سنتی بودیم. از طرفی می دانستیم که باید با دانشجویان از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشیم. پیام بازاریابی باید با توجه به نیازهای دانشجویان، به آنها می رسید. دانشجویان نیاز به غذا خوردن داشتند و این موضوع آنها را جذب می کرد. پس ما از طریق غذای رایگان، به دنبال بهترین راه برای جذب آنها بودیم.”

این کمپین بسیار هیجان انگیز بود. مفهوم توزیع رایگان غذا بین مردم، راحتی مشارکت دانشجویان و ساخت صفحه ی فیسبوک کمپین، بسیار سودمند بود.این کمپین چشم انداز بلندی داشت. آنها در دو ماه اول بازگشت سرمایه ی مناسبی نداشتند اما توانستند با مشتریان قدیمی راه خوبی را ادامه دهند.

پس از اجرای این کمپین، صفحه ی فیسبوک مرکز خرید با افزایش ۲۵ درصدی طرفدارانش مواجه شد. این تجربه ی خوب، باعث نگاه ویژه ی اتاق فکر این برنامه به شبکه های اجتماعی شد. در نتیجه، در فازهای بعدی این برنامه، به شبکه های اجتماعی دیگر مانند توئیتر و فرواسکوئر هم توجه زیادی شد.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *