در جریان نوشتن بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار، بخشی تحت عنوان برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن وجود دارد که در آن باید نحوه جذب مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات توضیح داده شود. و مبنای آن باید استراتژی بازاریابی به شکلی مشخص شود که گامهای بعدی را بدانید. پلان بازاریابی شامل چهار بخش عمده میشود: پیشنهادهای منحصر به فرد شما برای فروش محصولات و خدمات استراتژی قیمت گذاری برنامه فروش و توزیع برنامه بازاریابی و تبلیغات با...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونه بهترین برنامه ویدئو مارکتینگ را ایجاد کنیم؟
برای اینکه استراتژی بازاریابی محتوای شما موفقیتآمیز باشد، لازم است ویدئو مارکتینگ را مد نظر قرار دهید. بر مبنای پیمایشهای انجامشده، 54% مصرفکنندگان اظهار داشتهاند که ترجیح میدهند محتواهای ویدئویی را در مقایسه با سایر انواع محتوا، مشاهده کنند. همچنانکه...
افزایش فروش بین المللی با ۷ راهکار ساده و کارآمد
داشتن نگاه جهانی کسب و کار و امکان افزایش فروش بین المللی موفقیتی است که میتواند روند کلی کسب و کار را تحت تأثیر قرار دهد و باعث پیشرفت آن شود. به هر حال، وقتی که به سراغ بازارهای جهانی...
راهنمای جامع بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
زمان اینکه فروش بیشتر، تنها با افزایش ترافیک سایت میسر شود، به سر رسیده است؛ برای افزایش واقعی فروش، لازم است تجربه کاربر در سایتتان را بهینه کنید تا میزان بیشتری از بازدیدکنندگان سایت را به خریداران واقعی تبدیل کنید....
صفحه فرود: سلاح مخفی بازاریابی دیجیتال شما
صفحه فرود یا لندینگ پیج، بخش مهمی از تلاش در بازاریابی دیجیتال است که سود زیادی را برای کسبوکار شما به همراه دارد. تنها کافی است از آن به درستی استفاده کنید. شاید اصطلاح «لندینگ پیج» راشنیده باشید، اما مطمئن...
چگونگی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای برندسازی
بهکارگیری راهبردی موثر در ایمیل مارکتینگ، ابزاری ضروری برای آگاه کردن مشتریان از برند و شناخت بیشتر آن است. بسیاری از کسبوکارهای آنلاین، ایمیل مارکتینگ را تنها در عرصهی فروش مد نظر قرار میدهند؛ درحالیکه، ایجاد رابطهی قوی با کاربرانِ...
ضرورت توسعه نرم افزار اندرویدی برای کسبوکار
سیستمعامل اندروید با در اختیار داشتن بیش از 88 درصد تلفنهای هوشمند، از زمان عرضه در بازار توسط گوگل، همواره بهصورت موثر کار کرده است. در سپتامبر 2008، بزرگترین تغییر در صنعت تلفنهای همراه ایجاد شد؛ تغییری که در نهایت،...