شیوه های رفتاری با کارکنان در سازمان های مشتری مدار 1.تمامی کارکنان را با فلسفه و اندیشه ی مشتری نوازی آشنا کنیم. به آنان بیاموزیم که بر ارزش ویژه ی مشتری واقف شده، با یاد مشتری زندگی کنند، به طور جمعی تمام هم و غم خود را برای رفع نیاز او و تامین خواسته ها و برآورده شدن انتظارات مشتری به کار گیرند. 2.در نحوه ی اعمال مدیریت، پیام آور احساس خوشایند و مطلوبی برای کارکنان باشیم. بایستی سعی شود...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن: دست دادن با هر دو دست
زبان بدن : دست دادن با هر دو دست دست دادن با هر دو دست در صحنه ی سیاسی و تجاری حرکتی ایده آل است. با این روش خاص، کسی که اول دست می دهد ارادت و صداقت و احساس...
مشتری مداری: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری
مشتری مداری: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری جک ولش می گوید: موفقیت هر تشکیلات، حاصل انتخاب مناسب افرادی است که برای کارهای مهم و کلیدی برگزیده می شوند. اهمیت نقش کلیدی منابع انسانی در سازمان های پیشرفته ی امروزی...
بازاریابی محتوایی: یک شرکت رسانهای جدید؛ردبول Red Bull؟
بازاریابی محتوایی : یک شرکت رسانه ای جدید؛ ردبول Red Bull؟ برند نوشابه ی انرژی زا خود را بعنوان نوشابه ی عصر محتوای قابل اشتراک تجهیز می کند؛ و تمایل دارد آزادانه به تولید محتوای خوب بپردازد؛ به گونه ای...
بازاریابی چریکی: چیزی بازاریابی محسوب نمی شود!؟
بازاریابی چریکی : چیزهایی که بازاریابی محسوب نمی شوند! با اینکه بازاریابی برای عموم مردم نمایش داده می شود، اما مساوی دانستن بازاریابی با نمایش کسب و کار اشتباه است. شغلی به عنوان نمایش کسب و کار که شامل بازاریابی...
پیش نویس در زندگی بزرگسالی
پیش نویس در زندگی بزرگسالی در دوران بزرگسالی، ما گاهی اوقات روندهایی را که در دوران کودکی تصمیم گیری نموده ایم بازنوازی می کنیم. در چنین زمانهایی ما به واقعیتهای این زمانی و این مکانی به گونه ای پاسخ می...
نادیده گرفتن ایجاد اعتماد و اعتبار در تبلیغات
نادیده گرفتن ایجاد اعتماد و اعتبار در تبلیغات رستوران کوچک یک محله که روی سایبانش نوشته است: "بهترین غذا"، در جلب اعتماد مردم مشکل دارد. شرکت سهامی میلیارد دلاری ای هم که برای تبلیغات در سوپربال (مسابقات فوتبال آمریکایی) دو...