بازاریابی چریکی : در بازاریابی از طنز استفاده نکنید! ما بازاریابی را سراغ داریم که تنها با استفاده از چهار ترفند بازاریابی ماهیانه بیش از 1,5 میلیون دلار به دست می آورد. او بازاریاب فروشگاه تخت خواب مام اند پاپ است. چهار ترفندیي که او استفاده می کند عبارتند از: با پیام های بازرگانی رادیویی مردم را به وبسایت و نمایشگاه او دعوت می کنند. وبسایت او به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دهد و آنها را به دیدن نمایشگاه هدایت...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مشتری مداری : ۱۰ ویژگی بچه های تیزِ بازار
مشتری مداری : 10 ویژگی بچه های تیزِ بازار آقای اچ. مک کورمک در "هاروارد چه چیزهایی را نمی آموزد" تحت عنوان "ده فرمان بچه های تیز بازار" به این شرح به بیان ویژگی های کارمندان مشتری گرا می پردازد:...
بازاریابی محتوایی: شرکای سرمایه گذاری اُپن ویو
بازاریابی محتوایی : شرکای سرمایه گذاری اُپن ویو شاید شما فکر می کنید: کوکاکولا، ردبول و حتی بانک یوسکا می توانند موفق شوند چون بودجه های میلیون دلاری برای بازاریابی و انتشارات دارند. خوب، نه به این سرعت. اسکات مکسول،...
بازاریابی چریکی : فکر میکنید بازاریابی پیچیده است؟
بازاریابی چریکی : فکر میکنید بازاریابی پیچیده است؟ این نکته که بازاریابی پیچیده است را از سر بیرون کنید. بازاریابی براي افرادی پیچیده است که نمی توانند سادگی بازاریابی را درك کنند اما این موضوع یقینا مورد پسند بازاریاب های...
پیش نویس زندگی به منظور «محافظت علیه فاجعه»
پیش نویس زندگی به منظور «محافظت عليه فاجعه» هنوز دلیل دیگری وجود دارد که چرا افراد اینقدر مصرانه به باورهای پیش نویس زندگی خود می چسبند. در نظر بگیرید که من این امکان را دارم که به نوعی رفتار، فکر...
شعار فورد: “کیفیت شغل اول ماست”؛ آیا مردم باور میکنند؟
شعار فورد : "کیفیت شغل اول ماست"؛ آیا مردم باور می کنند؟ بیش از ده سال است که شرکت فورد ادعا می کند: "کیفیت، شغل اول ماست". آیا خریداران باور دارند که اتومبیل ساخت شرکت فورد، کیفیت بهتری نسبت به...
پیش نویس زندگی به عنوان «راه حل جادویی»
پیش نویس زندگی به عنوان «راه حل جادویی» پیش نویس زندگی روشی جادویی برای حل مسئله اساسی که در دوران کودکی حل نشده است، ارائه میدهد که چگونه عشق و پذیرش نامشروط را بدست آوریم. در بزرگسالی، ما اوقات بسیار...