بازاریابی محتوایی : ترفیع محتوا هنوز مایه ی تعجب من است که چطور بسیاری از بازاریاب ها و کسب و کارها، مطلب و محتوای خود را خلق می کنند؛ چند توئیت در مورد آن، می فرستند؛ سپس دست از کار می کشند. زمانی که مطلب جدیدی را خلق می کنید، باید برنامه ریزی کنید که چطور در دست مشتریان جدید و فعلی قرار گیرد؛ به عبارتی؛ چطور بازاریابی شود. بازاریابی مطلب یا محتوا، شاید مهم ترین بخش فرآیند بازاریابی محتوا...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تکنیک فروش: از اعتراض های نامرتبط بگذرید
تکنیک فروش: از اعتراض های نامرتبط بگذرید در بسیاری ازمواقع دیده می شود که فروشندگان به خود اجازه می دهند به موضوعی وارد شوند که به پیشنهاد فروش آنها نامرتبط است. اگر خریدار دارای عقاید عجیب و غریب باشد به...
زبان بدن در مصاحبه (۲)
زبان بدن در مصاحبه (2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، مقدمات و الزاماتی که باید برای مصاحبه در نظر داشته باشید ذکر می کنیم: دست دادن به جای آنکه از مقابل میزی دست بدهید که مانعی بین شما و...
تکنیک فروش : ۶ نکته ی اصلی در غلبه بر اعتراض ها
تکنیک فروش : 6 نکته ی اصلی در غلبه بر اعتراض ها برای اینکه بتوانید به اعتراض های مشتریان غلبه کنید باید از یکسری ترفندهای خاص استفاده کنید. بسیاری از این ترفندها می توانند به صورت نقطه ی قوت در...
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۴)
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (4) پینترست پینترست Pinterest، سایت اشتراک عکس بسیار محبوبی است که در آن می توانید عکس های خود را مدیریت کرده و تصاویر و فیلم های دیگران را به اشتراک بگذارید. آیا دوست دارید...
تکنیک فروش : اعتراض های مشتری راهنمای واکنش او هستند
تکنیک فروش : اعتراض های مشتری راهنمای واکنش او هستند مشتری ای که صادقانه اعتراضش را به شما می گوید، در واقع با این کار به شما نشان می دهد که تا چه حد با تمام کردن فروش فاصله دارید....
زبان بدن در مصاحبه کاری (۱)
زبان بدن در مصاحبه کاری (1) می دانم، می دانم، این را صد بار یا بیشتر شنیده اید و باز هم در اینجا می خوانید: هرگز فرصت دوباره ای برای ایجاد تاثیر اول نخواهید داشت. اگر تاثیر خوبی بگذارید برنده...