ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
329 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۵)

  • اینستاگرام و فلیکر

اینستاگرام که اخیرا توسط فیسبوک خریداری شده است، اکنون اولین سایت برتر برای به اشتراک گذاری تصاویر است. فلیکر که در اختیار Yahoo! قرار دارد، میزبان بیش از ۶ میلیارد عکس و تصویر است. آیا به اشتراک گذاری تصاویر، بخشی از استراتژی بازاریابی شماست؟ اگر چنین است، در اینجا چند ایده برای شما داریم:

تصاویری را پست کنید که با مطالب شما همراه بوده و لینکی به آن داشته باشند. همراه کردن تصاویر با مطالب بلاگ یا وبسایت، به محرک تصویری شما سرعت بیشتری می دهد. از این طریق، سایت های به اشتراک گذاری تصویر، به نوعی هدایت کننده و رهنما به مطالب شما هستند.

مطالب منحصر به فرد و پشت صحنه را به اشتراک بگذارید. با مخاطب خود صمیمی شوید؛ به طرفداران خود، نمایی از فضای داخلی سازمان خود را ارائه دهید. حس “پشت صحنه”، عاملی به فرد است.

طرفداران را به منابع محتوا، تبدیل کنید. از طرفداران خود تصاویری را بخواهید که برند شما را نشان می دهند و به بهترین تصویر شناخته شده، جایزه دهید. به آنها حس مالکیت داده تا رابطه را تقویت نمایید.

محتوای با کیفیت جانبی ارائه دهید. حتی اگر موضوع مستقیما در ارتباط با محصول، سرویس، یا برند شما نیست، اگر مخاطب شما آن رادوست دارد، ارزش به اشتراک گذاری دارد. چون اینستاگرام و فلیکر، طبیعت تصویری دارند، می توانند دنیای جدیدی از امکانات تصویری را به روی شما بگشایند؛ همچنین، اخیرا اینستاگرام قابلیت توزیع فیلم های ویدئویی را نیز اضافه کرده است؛ بنابراین، تست آن برای برند شما ممکن است جواب دهد.

  • استامبل آپُن

استامبل آپُن Stumble upon یکی از موتورهای کشف اصلی وب است. کاربران می توانند اولویت ها را مشخص کنند؛ و سپس، مطالبی به آنها نشان داده شود که مورد علاقه ی آنها است. در اینجا چند ایده داریم:

تنها در صورتی ثبت نام کنید که وقت برای فعالیت داشته باشید. فعال بودن در استامبل آپُن، راهی برای کسب اقتدار بیشتر برای لینک های شما است. برای داشتن ترافیک ارگانیک، ثبت نام کرده، دور بزنید و اغلب امتیاز دهید.

از سرویس “پِید دیسکاوری Paid discovery” استفاده کنید. برنامه ی پید دیسکاوری، با ده سنت در هر کلیک شروع می شود و محتوهای شما را مقابل مخاطب هدف قرار می دهد. برای نسخه ی پیشرفته تر آن، اوت بِرین Outbrain، تابولا Taboola، دیسکوس Disqus، ان.رِلیتد nRelate یا وان اسپات Onespot را امتحان کنید.

دکمه ی استامبل آپن را به هر تکه از محتوایی که خلق می کنید، اضافه کنید. یک دکمه ی استامبل روی مطالب خود قرار دهید. به اشتراک گذاری از سوی کاربران فعال، می تواند به ترافیکی جدید و هدف دار برای محتوای شما تبدیل شود.

به اشتراک گذاری محتوای قدیمی تر را هم آسان سازید. زمانی که کانال های اجتماعی جدیدی را اضافه می کنید، به راحتی می توانید آنها را بخشی از فازی جدید در بازاریابی محتوا تصور کنید؛ اما به یاد داشته باشید که محتوای در آرشیو شما می توانند از دکمه های به اشتراک گذاری هم بهره ببرند.

برای مطالب خود، انگیزه بیابید. استفاده از استامبل آپن، اغلب مطالب مرتبط تر را به درِمنزلِ doorstep شما می فرستد و شما را به وبسایت ها، کانال ها و برندهای جادید معرفی می کند؛ از این رو، برای مطالب خود از هر گوشه ای خریدار و انگیزه ای بدست خواهید آورد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *