برندسازی شخصی : چطور وعده ی ویژه و بیانیه ی برند شخصی تان را بنویسید وعده ی ویژه و بیانیه ی برند شخصی شما با هم پیوند نزدیکی دارند؛ بیانیه ی برند شخصی شما در واقع توضیحی از وعده های شماست. هر دو مورد بر این نکته تمرکز دارند که مخاطب هدف چه انتظاری از شما دارد. مشخص کردن وعده ویژه ی وعده ی ویژه یعنی آن چیزی که قول می دهید با برندتان انجام دهید. وعده ی ویژه بیشتر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش: تحقیق خود را سازماندهی کنید
قدرت فروش: تحقیق خود را سازماندهی کنید وقتی شما در اینترنت، شرکت مورد نظر خود را بررسی می کنید، این بررسی باید شامل مشاهده ی وبسایت شرکت و رقبای اصلی آن شرکت، شود. شما نیاز دارید که این اطلاعات سرانگشتی...
دینامیت موفقیت : بی اطلاعی، دردسرساز است
دینامیت موفقیت : بی اطلاعی، دردسرساز است پس از بررسی منابع شناخته شده از قدرت های نامرئی حال باید واقع بینانه تر عمل کنیم و منابع ناشناخته آن را هم بررسی نماییم، یعنی پدیده های روان شناسانه ای نظیر ESP (ادراک...
بازاریابی محتوایی: واقعیتهایی درباره آژانسهای بازاریابی محتوایی(۱)
بازاریابی محتوایی: واقعیت هایی درباره آژانس های بازاریابی محتوایی (1) بسیاری از آژانس های بازاریابی محتوایی، با محتوا بازاریابی نمی کنند "کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد"؛ این ضرب المثل را می توان مصداقی برای آژانس های محتوایی...
چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش
چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش آیا دنیای بی نظم ما تلاش های شما را برای ارائه ی ایده های جدید به بازار تضمین می کند؟ آیا ما محکوم شده ایم که برای گروهی از مشتریان بالقوه که دائما تغییر هم می...
شناخت افراد کنترل گر : کله شق ها
شناخت افراد کنترل گر : کله شق ها تنها تجربه او با ارزش است و قضاوت هایش نهایی و تغییر ناپذیرند. او همیشه سرش شلوغ است و می گوید که کلی کار سرش ریخته، اما وقتی از نزدیک نگاه می...
برندسازی شخصی : از همکاران راهنمایی بخواهید
برندسازی شخصی : از همکاران راهنمایی بخواهید شاید این توصیه با مفهوم رقابت تناقص داشته باشد ؛ ولی یکی از منابع ارزشمند که می توانید داشته باشید همکاران شما هستند اگرچه ممکن است در برخی موارد رقیب شما هم محسوب ...