ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
404 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: واقعیت هایی درباره آژانس های بازاریابی محتوایی (۱)

  • بسیاری از آژانس های بازاریابی محتوایی، با محتوا بازاریابی نمی کنند

“کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد”؛ این ضرب المثل را می توان مصداقی برای آژانس های محتوایی دانست؛ یعنی بیشتر این آژانس ها، به ندرت وقت دارند که دست به بازاریابی هیجان انگیز بزنند و آن را ظاهرا برای مشتری های خود کنار می گذارند.

آژانس های مختلف، دارای تاریخچه ی طولانی از تولید تبلیغات و برنامه های بازاریابی برای مشتریان خود هستند؛ در حالیکه فراموش می کنند که برای خود بازاریابی کنند.

سازمان های ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی به تمرکز بر برنامه های بازاریابی فروش محور، جایی که تماس های سرد و مبتنی بر فروش حرف اول را می زنند، بدنام هستند. چه به دلیل نبود منابع کافی و چه به دلیل نبود صبر و تحمل؛ آژانس های بازاریابی محتوایی، به ندرت محتوای جذاب تولید می کنند که بتواند به جذب و حفظ مشتریان کمک کند.

درسی برای برندها: قبل از به کار گیری یک آژانس بازاریابی محتوایی، به پیشینه ی فعالیتی آن توجه کنید. آیا واقعا آنها یک محتوای ایده آل تولید می کنند و یا این هم یک محتوای بلاگی است که هر جا می توان آن را دید؟

  • بیشتر آژانس های بهینه سازی موتور جستجو، هیچ چیزی درباره ی بازاریابی محتوایی نمی دانند

بهینه سازی موتور جستجو، یک تاکتیک بسیار مهم است. هرچه موتورهای جستجو باهوش تر و پیشرفته تر می شوند، بازی کردن با این سیستم تقریبا غیر ممکن می شود. امروزه، پیدا شدن توسط موتورهای جستجو، به فعالیت های زیادی نیاز دارد.

اخیرا با یک تیم سئو گفتگو کردم و اعضای این تیم، به طور جدی به دنبال حرکت به سوی بازاریابی محتوایی بودند. چرا؟ استدلال آنها این بود که مبلغی که آنها، برای تامین مشتری استفاده می کردند، دیگر وجود ندارد.

هزاران آژانس سئوی دیگر نیز در موقعیت مشابهی قرار دارند. برخی از اینها، فقط نام بازاریابی محتوایی را با خود حمل می کنند. بله، آنها خدمات ساخت اینفوگرافیک، تولید ویدئو و محتوای وبلاگ را به لیست خدمات خود افزوده اند؛ اما اینها فقط بخش کوچکی از این نوع فرآیند بازاریابی است. جنبه های برنامه ریزی استراتژی ایجاد بیانیه ی ماموریت، جمع آوری پرسونای مخاطب، ادغام محتوای داخلی و اندازه گیری در خارج از معیارهای استفاده از محتوا، اغلب وجود ندارند.

درسی برای برندها: سئو، تنها بخش بسیار کوچکی است که چند هدف بازاریابی را پوشش می دهد. اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی محتوایی شما فراتر از تمهیدات سطحی است.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *