برندسازی شخصی : استفاده ی دوباره از محتوا زمانی که وبلاگ نویسی را شروع کردید، می توانید از محتوای خود را به شیوه های مختلف برای ساختن برند خود در اینترنت و یا خارج از آن استفاده کنید. این کار اکوسیستم شما را گسترده تر می کند. در بعضی از موارد می توانید مجددا از محتوایتان استفاده کنید: کتاب کتاب الکترونیک ارسال محتوا به صورت ایمیل ارائه و سخنرانی های شخصی پاورپوینت های صداگذاری شده خبرنامه وبینار آنلاین پادکست مقاله...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دینامیت موفقیت : نامه ای که زندگی را بهتر کرد
دینامیت موفقیت : نامه ای که زندگی را بهتر کرد هر کس که نامه ای می نویسد، به وسیله تلقين، بر سطح نیمه هوشیار ذهن دریافت کننده نامه تأثیر می گذارد و البته می دانیم که قدرت تلقين، به عوامل...
بازاریابی محتوایی : استفاده از تکنیک نوشتن آزاد
بازاریابی محتوایی: استفاده از تکنیک نوشتن آزاد نوشتن آزاد، یک تکنیک نوشتاری است که در آن شخص بدون توجه به املا، نگارش و یا حتی موضوع، شروع به نوشتن می کند. در واقع این روشی است به منظور بیرون کشیدن...
بهانه بی بهانه : آینه درونی شما
بهانه بی بهانه : آینه درونی شما خودانگاره شما مانند آینه درونی شماست. یک بخش شخصیت شما خودانگاره تان است. خودانگاره یعنی اینکه خودمان را چطور می بینیم و در مورد خودمان چه فکری می کنیم. علی الخصوص پیش از اینکه...
برندسازی شخصی : چه طور افکارتان را به اشتراک بگذارید
برندسازی شخصی : چه طور افکارتان را به اشتراک بگذارید زمانی که سایت تان راه اندازی شد، می توانید در آن مطلب بگذارید ولی بهتر است که نکات زیر را برای نوشتن مطالب خود رعایت کنید: خلاق باشید: در همان...
تکنیک های ذهنی مدیریت زمان
تکنیک های ذهنی مدیریت زمان تمرین آمادگی ذهنی روش این کار آسان است. در جایی خلوت و ساکت بنشینید یا دراز بکشید. تصور کنید که وارد مرحله عملی رویداد مورد نظر شده اید، مثل شرکت در یک جلسه، ارائه مقاله،...
حادثه ی نافرجام IBM PC؛ روشنشدن موتور روابط عمومی
حادثه ی نافرجام IBM PC ؛ روشن شن موتور روابط عمومی در مبحث گسترش خطی یک نام تجاری گفتیم که ، این کار پتانسیل روابط عمومی را تضعیف می کند، اما در مورد کامپیوتر های شخصی آی بی ام، این...