برندسازی شخصی : استراتژی ارتباطی برای اینکه بتوانید برندتان را به بهترین شکل معرفی کنید، باید ایده های ارتباطی ذهن تان را سازمان دهی کنید تا بتوانید بهترین راه را برای دست یابی به مخاطب هدف تان پیدا کنید. برای تعیین بهترین راه ابتدا باید تعیین کنید که مخاطب هدف تان چه کسانی هستند. باید برندشخصی تان را به مخاطب هدف تان که ممکن است همکاران،مشتریان احتمالی یا حتی رقیب خود باشد، بشناسانید. وقتی که شما دقیقا متوجه شدید که...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بایدها و نبایدهای شغل تان (۴)
بایدها و نبایدهای شغل تان (4) رئیس تان عوض می شود رئیس جدید علاقه ی چندانی به شما ندارد. به شما به دید دشمن خود نگاه می کند و نگرانید که به زودی شما را هم همراه مبلمان قدیمی دفتر...
بهانه بی بهانه : قدرت اهداف
بهانه بی بهانه : قدرت اهداف یکی از ارباب رجوع هایم(ارباب رجوع های برایان تریسی) اخیرا ماجرای جالبی را برای نقل کرد. او به من گفت که در سال ۱۹۹۴ در یکی از سمینارهایم شرکت کرده بود که در آن...
برندسازی شخصی : در اینترنت کاری نکنید که پشیمان شوید
برندسازی شخصی : در اینترنت کاری نکنید که پشیمان شوید در اینترنت شهرت اغلب از ما جلوتر است و در مورد خود ما هم ممکن است مطالبی نوشته شود. اگر مطلب وحشتناکی درباره ی ما نوشته شود چه؟ خلاص شدن...
قدرت زمان : زندگی تان را تجزیه و تحلیل کنید
قدرت زمان : زندگی تان را تجزیه و تحلیل کنید روش یادداشت برداری سریع را در تمام حوزه های زندگی تان به کار بگیرید. خیلی سریع سه مورد از مهمترین اهداف کاری، خانوادگی، سلامتی و مالی تان را یادداشت کنید. این...
تکنیک فروش : برنامه ریزی و هدایت مذاکره
تکنیک فروش : برنامه ریزی و هدایت مذاکره برنامه ریزی برای هدایت مذاکره کار بسیار سختی است، تنها کسانی که این کار را انجا داده اند آن را درک می کنند. هیچ مذاکره بدون برنامه ریزی موفق نمی شود. تنها...
زبان بدن : مشارکت یا مبارزه
زبان بدن : مشارکت یا مبارزه مشارکت وقتی با فردی دیگر به انجام کاری مشغولید یا اگر پی ببرید که با کسی هم فکرید، به احتمال زیاد در کنار یکدیگر می نشینید. اکثر افراد هنگام کار با فردی دیگر روی...