ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
396 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : مشارکت یا مبارزه

  • مشارکت

وقتی با فردی دیگر به انجام کاری مشغولید یا اگر پی ببرید که با کسی هم فکرید، به احتمال زیاد در کنار یکدیگر می نشینید. اکثر افراد هنگام کار با فردی دیگر روی پروژه ای مشترک، ناخودآگاه در این وضعیت می نشینند. این موقعیت به شما این امکان را می دهد که به راحتی به همکار خود نگاه کنید.

همچنین می توانید از این موقعیت نزدیک، رفتار طرف مقابل را منعکس کنید. باید مطمئن شوید فردی که در کنارش نشسته اید، احساس نمی کند به حریمش تجاوز شده است.

وقتی شخص سومی را به موقعیت مشارکتی وارد می کنید، وضعیت قرار گیری شما نسبت به آن دو نفر تعیین می کند که هر یک از افراد پشت میز چگونه به نظر می رسد. در این موقعیت با نشستن در کنار فرد اول یا در حالیکه گوشه ی میز بین شماست، به فرد جدید نشان می دهید که با فرد اول متحدید. از این موقعیت می توانید از طرف فرد اول با فرد سوم صحبت کنید و از او سوالاتی بپرسید. در مزایده ها، این موقعیت را “جانبداری از رقیب” می نامند.

برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران همیشه باید به دنبال پی بردن به دیدگاه آنها باشید تا کاری کنید در کنار شما احساس راحتی کنند و مطمئن شوید که نسبت به کار کردن با شما حس خوبی دارند. با نشستن در گوشه ی میز، یا وضعیت مشارکتی در مقایسه با وقتی که در موقعیتی ستیزه جویانه قرار می گیرید که در آن مکالمات کوتاه تر و صریح ترند، مشارکت بیشتری نصیب شما می شود.

  • مبارزه و دفاع

نشستن پشت میز مقابل فرد دیگر، مانعی بین شما ایجاد می کند و جوی خصمانه یا تدافعی بوجود می آورد. این مانع بعنوان پایه ای عمل می کند که با تکیه بر آن هر یک از دو طرف می تواند موضع محکمی اتخاذ کند و از دیدگاهش دفاع کند. نشستن یا ایستادن به صورت رخ به رخ نشان می دهد که به احتمال قوی قرار است برخوردی اتفاق بیفتند (حیوانات هنگام حمله با سر به سمت هم می آیند).

فردی که به او حمله شده، سریعا حفاظی برای دفاع از خود دست و پا می کند. این حفاظ می تواند اندازه ی گذاشتن دست ها روی سینه، نامحسوس یا مثل فعال کردن ساز و کار دیوار دفاعی، فاحش و مشخص باشد.

در فضای کار، نشستن در یک سوی میز درست در مقابل فرد دیگر وجود جوی رقابتی را نشان می دهد. در یک موقعیت اجتماعی مثل مهمانی شام یا رستوران، این وضعیت، مثبت به نظر می رسد؛ زیرا امکان گفتگو را فراهم می کند.

اگر می خواهید کسی را در یک محیط کاری توبیخ کنید یا رئیس بودن خود را نشان دهید، پشت میز خود مستقیما روبروی طرف مقابل بنشینید.

تحقیقات نشان می دهد مدیرانی که از میز خود بعنوان مانع استفاده نمی کنند، شنوندگانی فعالی و منصف به نظر می آیند و بعید است اهل تبعیض باشند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *