روند نام گذاری بِرندها هیچ فعالیتی در بازاریابی به نتیجه نخواهد رسید، مگر اینکه نام مناسبی داشته باشد. اگر نام نامناسبی نداشته باشید، حتی اگر بهترین محصول یا خدمات دنیا را با بهترین کیفیت و بسته بندی ارائه کنید، باز هم شانس چندانی برای موفقیت ندارید. اولین ماءالشعیر کم کالری با نام گابلینگر Gablinger، همراه با یک آگهی تلویزیونی که جایزه برده بود ارائه شد و مقدار زیادی اطلاع رسانی مطلوب به همراه داشت، اما این نام تجاری به سرعت...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بهانه بی بهانه : لذت پس انداز کردن
بهانه بی بهانه : لذت پس انداز کردن وقتی خرج کردن را کنترل و شروع به پس انداز کردن می کنید یک معجزه در درون تان رخ می دهد. و از اینکه پولی در حساب بانکی تان دارید احساس شادی...
قدرت زمان: راه های موفقیت پروژه
قدرت زمان: راه های موفقیت پروژه خوشبختانه مدیریت پروژه مثل دوچرخه سواری مهارتی قابل یادگیری است. این مهارت را می توان به مجموعه ای از گام های مختلف تقسیم کرد که در تک تک آنها می توانید مهارت پیدا کنید....
زبان بدن : وضعیت قرارگیری و تعیین مرزها
زبان بدن : وضعیت قرارگیری و تعیین مرزها در بعضی کشورها رفتار رایج و مورد انتظار این است که آدم ها نزدیک به هم بایستند، در حالیکه در سایر کشورها فاصله ی زیاد بین افراد متعارف است. برای مثال، در...
قدرت بیان : وظیفه هر سخنران
قدرت بیان : وظیفه هر سخنران پگی نونان، نویسنده متن خطابه های رونالد ریگان می نویسد: «هر سخنرانی، وظیفه ای بر عهده دارد.» یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از شروع سخنرانی انجام بدهید، داشتن هدف در ذهنتان...
داستان فارفرگنون fahrvergnügen فولکس واگن
داستان فارفرگنون fahrvergnügen فولکس واگن چند سال پیش کمپانی فولکس واگن هم در موقعیتی مشابه شورلت قرار داشت. آنها سعی داشتند طیف گسترده ای از خودروهای گوناگون را که هیچ شباهتی با هم نداشتند در بازار عرضه کنند. پس آژانس...
بهانه بی بهانه : لذت پول خرج کردن
بهانه بی بهانه : لذت پول خرج کردن وقتی بزرگ می شوید و پول در می آورید یا پولی دریافت می کنید، اولین فکری که به ذهن تان می رسد این است که: «چطور می توانم این پول را خرج...