ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۲
410 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان: راه های موفقیت پروژه

خوشبختانه مدیریت پروژه مثل دوچرخه سواری مهارتی قابل یادگیری است. این مهارت را می توان به مجموعه ای از گام های مختلف تقسیم کرد که در تک تک آنها می توانید مهارت پیدا کنید.

  • با هدف مشخص شروع کنید

در مدیریت هر پروژه ای اول باید نتیجه مطلوب مورد نظرتان را تعریف کنید. دقیقا به دنبال رسیدن به چه چیزی هستید؟ در صورت تکمیل موفقیت آمیز این پروژه، پایان کار به چه صورت خواهد بود؟ ابتدا موفقیت پروژه را که همان نتیجه مطلوب است تعریف کنید. این نتیجه را به روشنی روی کاغذ بنویسید. آنگاه مراحل مختلف پروژه را از آخر به اول مرور کنید و این مراحل را روی کاغذ بیاورید.

در هر فرصتی که پیدا می کنید این روش را با اعضای تیمی که درگیر کار هستند تمرین کنید. چطور می توانید بگویید که این پروژه را با موفقیت به انجام رسانده اید؟ یکی از ارزشمندترین ابزارهای برنامه ریزی ذهنی و فیزیکی برای پروژه شما مرحله فکر کردن و رسیدن به تعریف نتیجه مطلوب نهایی است.

  • شروع از ابتدا

وقتی نتیجه نهایی مطلوب را برای خودتان روشن کردید از اول شروع کنید. مشخص کنید با توجه به زمان و بودجه ای که در اختیار دارید برای اینکه از آنجایی که هستید به تکمیل پروژه برسید چه کارهایی باید انجام بدهید. ضرب الاجل یا هدفی مشخص کنید و آن را مقصدتان قرار دهید. مطمئن شوید که هدف تان واقع بینانه و دست یافتنی است.

  • اعضای گروه را دور هم جمع کنید

تمام کسانی را که نقش آنها برای موفقیت پروژه ضروری است دور هم جمع کنید. بعضی اوقات باید قبل از اینکه بتوانید روی نتیجه مطلوب و برنامه ریزی زمانی تصمیم بگیرید این گروه را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که همه چیز به همین آدم ها بستگی خواهد داشت. تا می توانید برای پیدا کردن افرادی که قرار است عضو تیم شما شوند خوب فکر کنید. در هدایت و رهبری هر کاری که انجام می دهید انتخاب کسانی که قرار است در انجام آن کار با شما همکاری کنند ۹۵ درصد موفقیت تان را تعیین می کند.

اگر در انتخاب تان اشتباه کنید و افراد ضعیفی را انتخاب کنید رسیدن به اهدافی که در نظر گرفته اید قطعا مشکل خواهد بود. جیم کالینز در کتاب پرفروشش با عنوان از خوب به عالی می گوید: 

“انتخاب مسافران مناسب برای قطارتان و پیاده کردن مسافران نامناسب از آن کلید موفقیت شماست.”

به دنبال آن باید هریک از این مسافران را در صندلی خودش بنشانید. قبل از شروع کار روی انتخاب این افراد دقت کنید. فراموش نکنید چون همه بهره وری کار از این افراد سرچشمه می گیرد آنها مهم ترین اجزای کار هستند.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *