ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۱
322 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : وضعیت قرارگیری و تعیین مرزها

در بعضی کشورها رفتار رایج و مورد انتظار این است که آدم ها نزدیک به هم بایستند، در حالیکه در سایر کشورها فاصله ی زیاد بین افراد متعارف است. برای مثال، در آرژانتین مردم نزدیک به هم می ایستند. اگر عقب بکشید ممکن است تصور کنند خجالتی هستید و به شما نزدیک می شوند تا این فاصله را پر کنند. از سوی دیگر، استرالیایی ها به فضای زیادی بین یکدیگر نیاز دارند؛ اگر به اندازه ی کمتر از طول یک بازو به یک استرالیایی نزدیک شوید، حس می کند محاصره شده است.

اگر به کشورهای اسکاندیناوی بروید، احتمالا به شباهت هایی در نحوه ی حرکات مردم نسبت به یکدیگر پی خواهید برد. آنچه فرد آموزش دیده متوجه می شود. این است که مردم در نحوه ی استفاده از بدن خود کاملا حساب شده رفتار می کنند. این افراد بر خلاف اقوام جنوبی شان که تماس جسمی در مکان های عمومی را متعارف می دانند، از حرکات صمیمانه پرهیز می کنند و در آغوش گرفتن را ممنوع می دانند.

اگر می خواهید دوست یا آشنای اسکاندیناویایی خود را به ویژه در مقابل دید عموم معذب نکنید، از رفتار صمیمانه پرهیز کنید. در آغوش گرفتن را برای خانه بگذارید.

اگر در یک شرکت تولیدی آمریکایی یک گوشه بایستید و تماشا کنید، مدیر کارخانه را در حال قدم زدن و گپ دوستانه با کارکنان و کارگران می بینید. مدیر ممکن است برای جلسه ای کاری، کت و شلوار یا در غیر این صورت لباس غیر رسمی تری بر تن داشته باشد. در فرانسه، برعکس است؛ مدیر کارخانه همیشه کت و شلوار می پوشد و روز خود را با احوال پرسی همراه با دست دادن با افراد در اداره و کارخانه آغاز می کند. این امر ساختار طبقاتی شرکت های فرانسوی را نشان می دهد؛ در حالیکه کارخانه های آمریکایی ساختار مدیریتی هم ترازی دارند.

در بسیاری از فرهنگ های غربی، هنگامی که دوستان با هم سلام احوال پرسی می کنند، ممکن است آنها را در حال اجرای “بوسه ی هوایی” ببینید. در این حرکت به جای آنکه بوسه بر گونه های چپ و راست بنشیند، رو به آسمان است.

چینی ها، مانند مردم جنوب اروپا و نیز کشورهای عربی اطراف ایران و برخلاف همسایه های ژاپنی شان، احترام خود را نسبت به همجنس های خود با گرفتن دست آنها و سایر فرم های تماس بدنی در محیط بیرون نشان می دهند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *