برندسازی شخصی: مالک و صاحب کسبوکار خودتان شوید داشتن برند شخصی تا حدی مثل داشتن کسبوکار خودتان است. شما به عنوان مالک شرکت خودتان باید بدانید چه کسی قرار است از آنچه عرضه میکنید، بیشترین سود را ببرد و همچنین شما چه فرقی با دیگرانی دارید که همین کار را میکنند. این موضوع که در فصلهای آینده به تفصیل خواهم کرد، چه یک حرفهی مستقل داشته باشید و چه استخدام جایی باشید، اهمیت حیاتی دارد. شما باید نسخهی شخصی طرح...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اثر مرکب: برای دستیابی به تکانش، ریتم رفتاری تان را پیدا کنید
اثر مرکب : برای دستیابی به تکانش، ریتم رفتاری تان را پیدا کنید وقتی رفتارهای منظم روزانه تان به یک رویه تبدیل شدند، باید از توالی آن مراحل برای ایجاد ریتم رفتاری استفاده کنید. وقتی رفتارهای منظم و اقدامات تان...
چرا بازاریابی محتوایی مهم است؟
چرا بازاریابی محتوایی مهم است؟ وقتی شما سوال یا مساله ای دارید، کجا به دنبال جواب می گردید؟ به احتمال زیاد، جایی مثل یک موتور جستجو نظیر: گوگل. وقتی در سایت شبکه ی اجتماعی مورد نظر خود چرخ می زنید،...
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۵)
در ادامه ی سری مقالات مثل یک بیلیونر فکر کنید مطلب زیر را دنبال کنید. کلارک از کتاب نکته های جدید نقل می کند: او کسی بود که همیشه بازی جنگ خروس را می برد؛ چون، حریفان او گمان می...
برندسازی شخصی: با نیروی چرایی زندگیتان حرکت کنید
برندسازی شخصی: با نیروی چرایی زندگیتان حرکت کنید دکتر سارا دیوید، بنیانگذار و مدیر موسسهی ملی توانمندسازی شغلی در ایالات متحده آمریکا هفت راهکار نام میبرد که خودش در مشاورههایش به مردم ارائه میدهد تا «چرایی»شان را کشف کنند، یعنی...
اولین قانون ایجاد رابطه متقابل و مفهوم رابطه متقاطع
اولین قانون ایجاد رابطه متقابل ویژگی یک رابطه متقابل مکمل، قابل پیش بینی بودن آن است. وقتی که ساعت را از شما پرسیدم، انتظار داشتم که با «بالغ» خود پاسخ دهید و شما هم این کار را کردید. زمانی که...
قدرت نوآوری مدیریت (۴)
در ادامه ی سری مقالات قدرت نوآوری مدیریت مطلب زیر را دنبال کنید. هفت اصل کلیدی برای نوآوری در مدیریت بر اساس پیشی گرفتن بر رقبا و افزایش درآمد وجود دارد: ۱ . درک کامل دگرگونی ساختاری کسب و کار...