کارمندان بدقلق: نحوه ی مدیریت افراد بدقلق علایم همه جا هستند: صداهای بلند شده در اتاق کنفرانس، مکالمات زیرلبی در سالن، شکایت های کارمندان از تیم شما در پشت درهای بسته. یکی از دیگر افراد گروه (بله، یکی از باهوش ترین و ماهرترین افرادی که دارید)، مایه ی دردسر است. یک آدم ناراحت. کسی که باعث کُفری شدن همه می شود و هیچ کس را خوشحال نمی کند. مدیران همیشه مجبور بوده اند با کارمندان دردسرساز کنار بیایند، اما در...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن: دست دادن با هر دو دست
زبان بدن : دست دادن با هر دو دست دست دادن با هر دو دست در صحنه ی سیاسی و تجاری حرکتی ایده آل است. با این روش خاص، کسی که اول دست می دهد ارادت و صداقت و احساس...
امسال تکرار نخواهد شد!
امسال تکرار نخواهد شد! امسال تکرار نخواهد شد نام کتابی است که توسط دارن هاردی Darren Hardy به نگارش در آمده است. از این پس، هر روز میتوانید مقالات استخراج شده از این کتاب ارزشمند را با برچسب خلق بهترین سال...
مشتری مداری: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری
مشتری مداری: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری جک ولش می گوید: موفقیت هر تشکیلات، حاصل انتخاب مناسب افرادی است که برای کارهای مهم و کلیدی برگزیده می شوند. اهمیت نقش کلیدی منابع انسانی در سازمان های پیشرفته ی امروزی...
کارمندان بدقلق: کارهای اصلی مدیر چیست؟
کارمندان بدقلق: کارهای اصلی مدیر چیست؟ اول: تدوین برنامه ای برای مدیریت خشم، از جمله وضع سیاست ها، حفظ مشاوران برنامه ی کمک به کارمندان و شناسایی پیشاپیش منابع خاص برای کمک در اوضاع بحرانی. دوم: سرمایه گذاری در آموزش...
بازاریابی محتوایی: یک شرکت رسانهای جدید؛ردبول Red Bull؟
بازاریابی محتوایی : یک شرکت رسانه ای جدید؛ ردبول Red Bull؟ برند نوشابه ی انرژی زا خود را بعنوان نوشابه ی عصر محتوای قابل اشتراک تجهیز می کند؛ و تمایل دارد آزادانه به تولید محتوای خوب بپردازد؛ به گونه ای...
بازاریابی چریکی: چیزی بازاریابی محسوب نمی شود!؟
بازاریابی چریکی : چیزهایی که بازاریابی محسوب نمی شوند! با اینکه بازاریابی برای عموم مردم نمایش داده می شود، اما مساوی دانستن بازاریابی با نمایش کسب و کار اشتباه است. شغلی به عنوان نمایش کسب و کار که شامل بازاریابی...