افزایش فروش یعنی عرضه کالا و محصول مطابق چیزی که یک مشتری می خواهد؛ حالا ممکن است شامل تخفیف شود، ممکن است محصول متفاوتی داشته باشید یا ممکن است از تبلیغات خاص استفاده کنید. از سوپرمارکت عادی سرمحله گرفته تا تولیدکنندگان بزرگ کشوری، هر کدام به دنبال شیوه های مختلف بالا بردن آمار فروش خود هستند. اما درصد بسیار کمی از آنها فروشنده های موفقی میشوند و اکثر آنها فروشی عادی و معمولی دارند که صرفاً به دلیل قرار گرفتن...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.پلن B یا نقشه دوم – آیا برای کسب و کار خود نیاز به پلن بی داریم؟
پاسخ یک مربی فوتبال وقتی که تیمش میبازد: پلن B نداشتیم و نتوانستیم نسبت به تغییر تاکتیک تیم مقابل عکس العمل خوبی نشان دهیم! حالا پاسخ همان مربی بعد از پیروز شدن: با کمک پلن بی توانستیم که تیم مقابل...
بهترین روشهای جلب رضایت خریدار که لازم است بدانید
هنگامیکه شما انتظارات مشتری را برآورده میکنید، آنها را خوشحال میکنید؛ این موضوع، اصلیترین معنا در پشت واژهی رضایت خریدار است. بااینحال، گاهی اوقات ارزشهای بالقوه و نهان محصولات و خدمات شما، میتواند از تجربه و توقعات مشتری پیشی بگیرد؛...
مذاکره کننده حرفه ای – چگونه مذاکره کننده خوبی شویم؟
وقتی به برجام نگاه میکنم، قشنگ مشخص است که یک مذاکره کننده حرفه ای میتواند دو قطب متفاوت و متضاد را در کنار یکدیگر قرار دهد. اما وقتی که به ترامپ نگاه میکنم، متوجه میشوم که نداشتن آشنایی با اصول...
چگونه مصرفکنندگان را در قیف فروش هدایت کنیم؟
صاحبان کسبوکار، در هر صنعتی که باشند، برای هدایت صحیح مشتریان در قیف فروش ، اهمیت فراوانی قائل هستند؛ در واقع، قیف فروش همان فرایندی است که مشتری در هنگام پیدا کردن و اکتشاف برند شما، طی میکند و در...
چگونه مدیریت کنیم – راهنمای مدیریت برای تازه کارها
شاید بسیاری از ما اصطلاحاتی مانند چگونه مدیریت کنیم یا چگونه یک کاپیتان خوب در زمین فوتبال باشیم را بارها جستجو کردیم و از این جستجوها هیچ نتیجهای نگرفتهایم. بدون شک مدیریت یک هنر است اما همین هنر هم قابل...
چهار روش برای ارتقا خدمات مشتری از طریق ایجاد همکاری درون سازمان
در دنیای رقابتی امروز، خوشحال و راضی نگه داشتن مشتری، بخشی از وظیفهی هر فرد در سازمان است؛ خواه فرد پیک سوپرمارکت باشد، یا متخصص شبکه و یا عضوی از مرکز ارتباطات، همهی آنها قسمتی از تجربهی مشتری هستند و...