ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بدون دیدگاه
583 بازدید

افزایش فروش یعنی عرضه کالا و محصول مطابق چیزی که یک مشتری می خواهد؛ حالا ممکن است شامل تخفیف شود، ممکن است محصول متفاوتی داشته باشید یا ممکن است از تبلیغات خاص استفاده کنید. از سوپرمارکت عادی سرمحله گرفته تا تولیدکنندگان بزرگ کشوری، هر کدام به دنبال شیوه های مختلف بالا بردن آمار فروش خود هستند. اما درصد بسیار کمی از آن‌ها فروشنده های موفقی می‌شوند و اکثر آنها فروشی عادی و معمولی دارند که صرفاً به دلیل قرار گرفتن...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

پلن B یا نقشه دوم – آیا برای کسب و کار خود نیاز به پلن بی داریم؟

پاسخ یک مربی فوتبال وقتی که تیمش می‌بازد: پلن B نداشتیم و نتوانستیم نسبت به تغییر تاکتیک تیم مقابل عکس العمل خوبی نشان دهیم! حالا پاسخ همان مربی بعد از پیروز شدن: با کمک پلن بی توانستیم که تیم مقابل...

۱۳۹۸/۰۶/۱۸
2,417 بازدید

بهترین روش‌های جلب رضایت خریدار که لازم است بدانید

هنگامی‌که شما انتظارات مشتری را برآورده می‌کنید، آن‌ها را خوشحال می‌کنید؛ این موضوع، اصلی‌ترین معنا در پشت واژه‌ی رضایت خریدار است. بااین‌حال، گاهی اوقات ارزش‌های بالقوه و نهان محصولات و خدمات شما، می‌تواند از تجربه و توقعات مشتری پیشی بگیرد؛...

۱۳۹۸/۰۶/۱۷
384 بازدید

مذاکره کننده حرفه ای – چگونه مذاکره کننده خوبی شویم؟

وقتی به برجام نگاه می‌کنم، قشنگ مشخص است که یک مذاکره کننده حرفه ای می‌تواند دو قطب متفاوت و متضاد را در کنار یکدیگر قرار دهد. اما وقتی که به ترامپ نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که نداشتن آشنایی با اصول...

۱۳۹۸/۰۶/۱۶
810 بازدید

چگونه مصرف‌کنندگان را در قیف فروش هدایت کنیم؟

صاحبان کسب‌وکار، در هر صنعتی که باشند، برای هدایت صحیح مشتریان در قیف فروش ، اهمیت فراوانی قائل هستند؛ در واقع، قیف فروش همان فرایندی است که مشتری در هنگام پیدا کردن و اکتشاف برند شما، طی می‌‌کند و در...

۱۳۹۸/۰۶/۱۶
437 بازدید

چگونه مدیریت کنیم – راهنمای مدیریت برای تازه کارها

شاید بسیاری از ما اصطلاحاتی مانند چگونه مدیریت کنیم یا چگونه یک کاپیتان خوب در زمین فوتبال باشیم را بارها جستجو کردیم و از این جستجوها هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. بدون شک مدیریت یک هنر است اما همین هنر هم قابل...

۱۳۹۸/۰۶/۱۶
1,385 بازدید

چهار روش برای ارتقا خدمات مشتری از طریق ایجاد همکاری درون سازمان

در دنیای رقابتی امروز، خوشحال و راضی نگه داشتن مشتری، بخشی از وظیفه‌ی هر فرد در سازمان است؛ خواه فرد پیک سوپرمارکت باشد، یا متخصص شبکه  و یا عضوی از مرکز ارتباطات، همه‌ی آن‌ها قسمتی از تجربه‌ی مشتری هستند و...

۱۳۹۸/۰۶/۱۳
388 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.