کارمندان بدقلق: از تعارضات دوری نکنید، آنها را مدیریت کنید وقتی نوبت به تعارض و پرهیز از آن می رسد، هر کدام از ما دلایل خاص خود را داریم. افراد و مسائل سازمانی وجود دارند که اگر اجازه دهیم، مثل اسفنج وقت و توجه ما را به خود جذب خواهند کرد. اکثر ما ذاتا هنگام رویارویی با تنش ناشی از حتی کوچک ترین دردسر، سخت عصبی می شویم، واکنش غیر ارادی که ما را در هنگام تهدید شدن، آماده ی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.وضعیت زندگی در بزرگسالی
وضعیت زندگی در بزرگسالی همه ما به دوران بزرگسالی می رسیم در حالی که پیش نویسی براساس یکی از چهار وضعیت زندگی نگاشته ایم. ولی ما در تمام لحظات زندگی در همان وضعیت نمی مانیم. و هر لحظه ممکن است...
معجزه ی نگرش ذهنی مثبت
معجزه ی نگرش ذهنی مثبت کلم لابين در دنیای بیسبال به خاطر ضربات پیچ منحصر به فردش معروف شد؛ آن هم ضربه پیچ دسته پارچی؟ وقتی بچه بود، انگشت اشاره دست راستش شکست و درست جوش نخورد. گرچه خوب شد،...
جستجو برای رسانه های جایگزین در تبلیغات
جستجو برای رسانه های جایگزین در تبلیغات نشانه ی دیگر مشکل دار بودن تبلیغات سنتی، توجه بیش از پیش آنها به رسانه های جایگزین است. امروزه مشتریان آژانس های تبلیغاتی به دنبال راه هایی غیر از چاپ، انتشار یا تبلیغات...
برنامهریزی کن، اقدام کن، بازنگری کن و اصلاح کن
برنامهریزی کن، اقدام کن، بازنگری کن و اصلاح کن به این فکر کنید که موفقیتهایتان چه بوده است و یا کجا کم آوردهاید؟ چه چیزهایی جواب داده و چه چیزهایی جواب نداده است؟ تصمیمهای موفق شما چه بوده است؟ درس...
از خوب به عالی: تفاوت شرکتهای عالی با شرکتهای خوب
از خوب به عالی : تفاوت شرکت های عالی با شرکت های خوب 1.مدیران نامداری که از بیرون سازمان آمده، و به اداره ی امور می پردازند، نقشی در رساندن یک شرکت، از مرحله ی خوب به عالی ندارند. در...
کارمندان بدقلق: چهار مرحله برای پاسخگو بودن افراد
کارمندان بدقلق: چهار مرحله برای پاسخگو بودن افراد مرحله 1: پیش نویس توافق نامه در یک سند مکتوب، کارمند و مدیری که این کارمند به او پاسخگو است، اهداف و مقاصد کارمند را بر اساس اهداف واحد شرکت و توانایی...