ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۸
369 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق: چهار مرحله برای پاسخگو بودن افراد

  • مرحله ۱: پیش نویس توافق نامه

در یک سند مکتوب، کارمند و مدیری که این کارمند به او پاسخگو است، اهداف و مقاصد کارمند را بر اساس اهداف واحد شرکت و توانایی های آن کارمند مطرح کنید. پیامدهای احتمالی مثبت ناشی از عملکرد بسیار خوب را، مثلا پاداش های مالی و ماموریت های شغلی را که مشتاق آن بوده است و نیز پیامدهای منفی را که با عملکرد غیر قابل قبول همراه خواهند بود شرح دهید. نباید اتفاقات غیره منتظره ای باشند.

  • مرحله ۲: نظارت بر عملکرد

زمانی را برای بحث های منظم و مبتنی بر نتایج عملکرد کارمند اختصاص دهید. ممکن است چنین گفتگوهایی به این صورت شروع شود: “در نتیجه ی کاری که شما کردید، تاثیر وارد بر تیم شما، بر واحد، یا مشتریان ما و بر شرکت به این شکل بود که…” هر زمان که امکان داشت شواهدی لطیفه وار ارائه کنید، مثال هایی که نقل می کنید، به تثبیت توصیه ی شما در ذهن آن کارمند کمک خواهد کرد.

  • مرحله ۳: اعمال پیامدها

اسکات شاف، مدیر عامل شرکت شاف استیل می گوید: “پاسخگویی مساله ای روزمره است.” وقتی توافق نامه ی کتبی دارید و درباره ی عملکرد، گفتگوهای منظمی انجام می دهید، اعمال کردن عواقب و پیامدها مساله ای با نگرانی کمتر می شود (هرچند که تحمیل پیامدهای منفی هیچ وقت آسان نخواهد بود.)

اما نتایج مثبت را فراموش نکنید؛ قصور در پاداش دادن به عملکرد موفقیت آمیز، به همان اندازه بی توجهی به عملکرد ضعیف، غفلتی جدی محسوب می شود. در حقیقت، بی اعتنایی به دستاوردهای یک کارمند این پیام را می فرستد که هر کاری او انجام می دهد اهمیتی ندارد. اگر عملکرد او در نتیجه ی این امر کاهش یابد، تعجب نکنید.

  • مرحله ۴: به روز کردن انتظارات عملکرد

بازنگری ها باید به طور منظم انجام شوند، یعنی هر بار که اهداف واحد یا شرکت بررسی و بازنگری می شوند. این به روز سازی ها، جایگزین تحلیل ادامه دار و در جریانی که در مرحله ی ۲ توصیف شد نمی شوند، بلکه فرصتی برای مدیر و کارمند محسوب می شوند تا اهداف را در پرتو استراتژی های تغییر یافته دوباره بررسی کنند.

این چارچوبِ پیوند دادن پیامدها به اهداف، مثل بیشتر چالش های ادامه دار، ساده است، به طور گمراه کننده ای ساده است. یک چیز مسلم این است: برای متقاعد کردن زیر دست های مستقیم خود نسبت به ضرورت پاسخگویی و تعهد، شما و همتایان تان باید خودتان به استانداردهای واحدی پایبند باشید. وقتی مدیران در تمام سطوح، رفتار مطلوب را سرمشق خود قرار دهند، فرهنگ پاسخگویی شرکتی رشد می کند. اوضاع کنونی چیزی کمتر از این نمی طلبد.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *