دو منبع برای شناخت محصول؛ رسانه ها و گفته های مردم ویل راجرز گفت: "آنچه من می دانم و باور دارم، مطالبی است که در روزنامه ها می خوانم.". بیشتر مردم واقعا فقط چیزهایی را می دانند و قبول دارند که در روزنامه ها می خوانند یا از سانه های جمعی یا اشخاص مورد اطمینان می شنوند. زندگی دشوار است. چه کسی آنقدر زمان دارد که شخصا کیفیت و قابلیت محصولات یا خدمات مورد نظرش را از قبل بسنجد؟ ما...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۱)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (1) اسرار بازاریابی چریکی شامل 20 راز است. زمانی که کسب و کار خود را به راه می اندازید این 20 راز برملا شده را مورد توجه داشته باشید در این صورت از درخشنده ترین...
استفاده از ضمیر ما
عبارات با ضمیر ما حالا به بالاترین سطح صمیمیت می رسیم. این سطح از واقعیتها قوی تر است و از احساسات رابطه مؤثرتری به وجود می آورد. اینها عباراتی هستند که از ما و از مشتقات ما استفاده می کنند....
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید خب، میخواهید با اینهمه دانشی که دربارهی خودتان بهدست میآورید، چه کار کنید؟ فعلا قرار است هر اطلاعاتی را که تا اینجای سری مقالات برندسازی شخصی به دست آورید، گردآوری کنید. آنها را در...
پیامهای پیش نویس و ادراک کودک
پیامهای پیش نویس و ادراک کودک بسیار اهمیت دارد بدانیم که کودک تصمیمات پیش نویس زندگی خود را در واکنش به ادراک خودش از آنچه که در اطرافش میگذرد، می گیرد. این ادراک براساس نحوه احساسها و واقعیت سنجی کودک...
چه کسی تغییر را کشت : مضنون دوم تعهد
چه کسی تغییر را کشت : مضنون دوم تعهد تعهد نفر بعدی بود که در اتاق بازجویی حاضر شد. او با چهره ای جدی به کارآگاه مک نالی لبخند زد، با او دست داد و نشست. مک نالی این طور...
نمودار تعادل شما
نمودار تعادل شما قبل از اینکه به شما کمک کنم، اهدافتان را شناسایی کنید، راههایی را به شما پیشنهاد میدهم که به آنها دست یابید. بفهمید کجای کار هستید و میخواهید در چه زمینههایی پیشرفت کنید. شاید زمینههایی را پیشنهاد...