رفتار دیگران را پیش بینی نکنید ! این مشکلی معمول به خصوص در بین افراد خانواده است. وقتی کسی را خوب می شناسیم گرایش موذیانه ای داریم که فکر کنیم می دانیم "آن شخص در مورد چه چیز فکر می کند" یا "چگونه می خواهد رفتار کند". این روشی است که به ما می گوید "خواننده ذهن دیگری نباشید ومسائل مختلف را به رفتار و اعمال دیگران نسبت ندهید." من هنوز هم گاهی، (هرچند کمتر از قبل) خود را در...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چه کسی تغییر را کشت : مضنون هفتم دیدگاه
چه کسی تغییر را کشت : مضنون هفتم دیدگاه جلسه ی بعدی مک نالی با عضو دیگر گروه مدیریت و رهبری، دیدگاه بود. وقتی دیدگاه وارد اتاق شد، کارآگاه بی آنکه دست خودش باشد، از عینک گلی رنگ او خنده...
زبان بدن :نحوه ی ایستادن
زبان بدن :نحوه ی ایستادن گاهی در زندگی باید قدمی بردارید و تصمیم راسخی بگیرید. احتمالا در این مواقع استوار می ایستید و شروع به کاری می کنید که باید انجام دهید. در بعضی مواقع هم به خود سخت نمی...
عمل کنید و همین حالا اقدام کنید
عمل کنید تا کنون شما یاد گرفتید که خواستن، آرزو کردن و امید داشتن هیچ کدام سر به جایی نمیبرند. نمیتوانید همینطور بنشینید و منتظر موفقیت بمانید. باید دست به کار شوید. باید از روی مبل بلند شده، به بیرون...
مشتری مداری :خدمات جانبی به مشتریان
مشتری مداری :خدمات جانبی به مشتریان امروزه سطح رقابت، از پرداختن مستقیم به مساله ی فروش کالا یا خدمات فراتر رفته و دامنه ی فعالیت ها را به ارائه ی تسهیلات جانبی معطوف کرده است، مثل: وجود پارکینگ مخصوص خودروی...
کارمندان بدقلق :دیگر راهکارهای حل و فصل تعارضات
کارمندان بدقلق :دیگر راهکارهای حل و فصل تعارضات ماجرای خود را بازگو کنید لوین می گوید، فرض کنیم در میان درگیری، شما خواستار وقت استراحت شدید. وقتی آرام شدید، "ماجرای خود را بازگو کنید و به ماجرای طرف مقابل گوش...
شش اصل بازاریابی محتوایی جسورانه
شش اصل بازاریابی محتوایی جسورانه شاید شما در حال حاضر، فکر کنید که دیگر نیازی به محتواهای مرتبط با فروش نیست؛ که این فاصله زیادی با حقیقت دارد. مساله این است که مشتریان فقط در لحظات بسیار خاصی از فرآیند...