ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
362 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چه کنیم که در گفت وگوی تلفنی جالب تر به نظر برسیم

دوستی به نام تینا دارم که برای یکی از برنامه های خارج از برادوِی لباس تهیه می کرد. این برنامه از موقعیت چشمگیری برخوردار شد. میزان موفقیت به حدی رسید که نمایشنامه را در برادوِی اجرا کردند. اما در برادوِی این برنامه با استقبالی روبه رو نشد. وقتی خبرهای بد درباره این برنامه را خواندم، به تینا زنگ زدم و علت ناکامی برنامه را جویا گشتم. تینا جواب داد کارگردان نتوانست بازیگران را متقاعد سازد که اجرایشان را به شکلی تغییر بدهند که برنامه در برادوِی طرفدار پیدا کند. توصیه ها صرفا به بازیگران ختم نمی شود. اگر صورت شما روی پرده نمایش به وضوح نشان داده شود، می توانید با یک پلک زدن پیامتان را مخابره کنید. اما در رادیو این کار بی معناست زیر شنوندگان پلک زدن یا چشمک زدن شما را نمی بینند.

زبان تن و حالت چهره بیش از نیمی از شخصیت شما را بروز می دهد. وقتی اشخاص شما را نمی بینند، ممکن است برداشت کاملا اشتباهی از شما به دست آورند. برای اینکه بتوانید شخصیت خود را از طریق تلفن ابراز کنید، باید بتوانید احساسات خود را به صدا تبدیل نمایید. در ضمن باید محکم تر و با حرارت تر حرف بزنید زیرا ۳۰ درصد انرژی در تلفن محو می شود.
فرض کنیم قرار است با مشتری جدیدی فردا ملاقات کنید. وقتی به هم معرفی می شوید با او دست می دهید، به چهره اش نگاه می کنید. تماس چشمی خوبی با او برقرار می کنید و تبسمی صمیمانه بر لبان شما نقش می بندد. دقیقا به صحبتهای او گوش میدهید. او شما را زیاد دوست دارد. اما اگر قرار بود تلفنی با هم صحبت کنید چه اتفاقی می افتاد. اگر یکدیگر را نمی دیدید، مجبور میشدید با کلمات خود نظرتان را بیان کنید. من این را «ژستهای صحبت» نام داده ام. اگر امکان برقراری تماس چشمی وجود ندارد، با استفاده از الفاظی مانند «آها»، «که اینطور»، «عالیست»، «شوخی می کنی» و «بیشتر توضیح بده» صحبت خود را صمیمانه تر کنید.
ژستهای صحبت
هربار تلفن را برمی دارید خود را یک ایفاگر نقش برنامه تلویزیون در نظر بگیرید. باید بتوانید تبسم هایتان را در قالب کلام بیان کنید. به جای سر فرود آوردن، از صدا استفاده کنید. باید کاری کنید که حالتهای شما را شنونده شما بشنود. باید حالتهای خود را به کمک کلمات شرح بدهید. و از این که بگذریم، ۳۰ درصد بلندتر و با انرژی تر حرف بزنید!

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *