ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
3,229 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن :نحوه ی ایستادن

گاهی در زندگی باید قدمی بردارید و تصمیم راسخی بگیرید. احتمالا در این مواقع استوار می ایستید و شروع به کاری می کنید که باید انجام دهید. در بعضی مواقع هم به خود سخت نمی گیرید و مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید.

حتما تا به حال پایتان را محکم به زمین کوبیده اید، یا حداقل کسی را در حال انجام این کار دیده اید؛ یا در اتاق خواب روی یک پا ایستاده یا روی نوک پایتان از شدت هیجان بالا و پایین پریده اید. در این مقاله و سری مقالات بعد، به موقعیت های مختلف ایستادن فرد در حالت روحی و شرایط مختلف می پردازیم. همچنین درمی یابیم که جلو عقب رفتن پاها و جهت انگشتان چه مفهومی دارند.

نشان دادن تعهد و نگرش از طریق نحوه ی ایستادن

اساس هرگونه ایستادن این است که هر دو پای فرد زیر باسن قرار می گیرد، به نحوی که وزن بدن به طور مساوی روی هر دو پا تقسیم شود. انتخاب فرد در مورد نحوه ی ایستادن بستگی به این دارد که می خواهد چه پیامی را منتقل کند و چگونه به نظر برسد. نحوه ی ایستادنِ فرد نشان دهنده ی تاثیرِ تجربیاتِ زندگی بر او و همچنین موقعیت اجتماعی اش است.

از روی نحوه ی ایستادنِ یک شخص می توان به موقعیت او پی برد. یک ملکه هرگز قوز نمی کند. یک افسر پلیس با ورود مافوق اش به اتاق خبردار می ایستد و یک خدمتکار جلوی صاحب کارش تعظیم می کند.

کسی که با شانه های تاخورده قوز می کند و سرش را پایین می اندازد و پاهایش را به سمت داخل قرار می دهد، تابعیت و فرمانبرداری و در عین حال بی مسئولیتی خود را نشان می دهد؛ بگذریم از اینکه این فرد اهل عقب نشینی و کنار کشیدن است. در مقابل، افرادی که وزن شان را روی هر دو پا تقسیم می کنند و پاهایشان را ثابت و محکم زیر بدن نگه می داند، با اعتماد به نفس و مطمئن به خود جلوه می کنند، به شرط آنکه بقیه ی اعضای بدن در هماهنگی با پاها عمل کنند.

وقتی در چنین حالتی می ایستید بدن به طور طبیعی تمایل دارد سر را بالا نگه دارد و شانه ها را عقب بکشد و شکم را به داخل ببرد. خدایا! درست مانند یک فرد پیروز ایستاده اید!

اگر می خواهید دیدگاه کسی را ارزیابی کنید، به نحوه ی ایستادن او دقت کنید. معمولا انسان ها تصمیم های مهم را وقتی می گیرند که هر دو پایشان ثابت و استوار روی زمین قرار گرفته است. اگر می خواهید قدرتمند و با نفوذ و مسلط به نظر برسد، طوری بایستید که پاهایتان کمی از هم فاصله داشته باشند و وزن تان روی هر دو پا یکسان تقسیم شود.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *