پیش نویس فرعی در تحلیل رفتار متقابل "فانيتا انگلیش" نوع زهرآگینی از پیام پیش نویس را توصیف کرده که آن پیش نویس فرعی نامیده است. در اینجا، یکی از والدین بازدارنده ای منتقل می کند و به آن این پیام غیرکلامی را می افزاید: «امیدوارم این بلا سر تو بیاد تا به سر من نیاد.» برای مثال، مادری که در دوران کودکی خود این پیام پیش نویسی را داشته است که «وجود نداشته باش»، ممکن است پیام «وجود نداشته باش»...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.کارمندان بدقلق :با افراد بدقلق چطور ارتباط برقرار کنید؟
کارمندان بدقلق :با افراد بدقلق چطور ارتباط برقرار کنید؟ اصلی ترین سلاح در زرادخانه ی مدیریتی شما برای سر و کله زدن با آدم های بدقلق، فهم و شعور شما در برقراری ارتباط است. با ارتباط ماهرانه و موثر، می...
اهداف مشخص کسب و کار بازاریابی محتوایی
اهداف مشخص کسب و کار بازاریابی محتوایی آگاهی از برند و تقویت آن تقریبا اولین چیزی که در نگاه به بازاریابی محتوایی، به ذهن انسان خطور می کند، آگاهی از برند brand awareness است. شاید هدف فقط تلاشی برای یافتن...
گاو بنفش : حقیقت تلخ بازاریابی
گاو بنفش : حقیقت تلخ بازاریابی برای باز کردن این مطلب ابتدا مثالی مطرح می کنیم. اجازه دهید نگاهی به کتاب های یوگا بیندازیم. مشکل کتاب هایی که در رابطه با چگونگی انجام حرکات یوگا نوشته شده این است که تنوع...
چگونه پشت تلفن به خواسته های خود برسید
چگونه از طریق تلفن به خواسته های خود برسید مطلبی را درباره یک آدم مشهور میدانم که دارای هتلهای زنجیره ای در کشورهای مختلف است. این شخص که در اینجا نامش را اد می گذاریم، همه ساله هزاران نفر را...
بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :مریضباش، فکرنکن و احساسنکن
بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل : مریض باش، فکر نکن و احساس نکن مریض باش (دیوانه و نامتعادل باش) تصور کنید که پدر و مادر، هر دو افراد پر مشغله ای هستند و تمام روز را در بیرون از...
چه کسی تغییر را کشت : مظنون یازدهم انگیزه
چه کسی تغییر را کشت : مظنون یازدهم انگیزه کارآگاه مک نالی به ساعتش نگاه کرد و متوجه شد که چند دقیقه ای قبل از مصاحبه بعدی اش وقت دارد. بنابراین تصمیم گرفت برای کشیدن سیگار بیرون برود. باران نمی...