برندسازی شخصی : تهیه بروشور
شما به عنوان یک شخصی که برند شخصی دارد باید لوازم برند شده تولید کنید. مثل سربرگ، تقویم، نوشت افزار، بروشور و مانند اینها. اصلی ترین و بارزترین این ابزار سربرگ شماست. همه ی مکاتبات شما باید لوگو و رنگ های برندتان را نشان دهد تا پیام برند شخصی تان را به مخاطب برساند.
بسیار مهم است که همه ی مکاتبات نوشتاری شما به خوبی برند شده باشد. اگر برای طراحی لوگو و وب سایت تان از طراح کمک گرفته اید از او بخواهید سایر موارد هم برایتان طراحی کند تا یکپارچگی برندتان حفظ شود. یکی از این موارد بروشور است ما به شما می گوییم که چگونه یک بروشور برند شده تهیه کنید.
بروشور یکی از ابزار موثر در ارتباط با مخاطب به حساب می آید. بروشور دو هدف را دنبال می کند: اول به مخاطب شما کمک می کند تا در مورد کسب و کار شما آگاهی به دست آورد، دوم اینکه این امکان را فراهم می کند تا مخاطب شما به شما اعتماد کند. در واقع بروشور راه ارتباطی دیگری است برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف تان. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که هدف اصلی از چاپ بروشور برقراری ارتباط است نه فروش.
برای ساختن یک بروشور برندشده ی عالی، باید نکته های زیر را در نظر بگیرید:
- اندازه ی غیر عادی را انتخاب کنید: بروشورهای مربعی شبیه دعوتنامه هستند و احتمال اینکه مردم آنها را باز کنند بیشتر است تا بروشورهای مستطیلی.
- وعده ی ویژه تان را پررنگ کنید: برندتان را به شکلی طراحی کنید که صفات عاطفی شما را نشان دهد. از بیوگرافی تان استفاده کنید تا مخاطب تان احساس کند با شما آشنا شده است.
- روی کیفیت سرمایه گذاری کنید: بروشور را روی کاغذ با کیفیت و رنگی چاپ کنید و از پول خرج کردن دریغ نکنید.
- داستانتان را بگویید: داستان هایی را پیدا کنید که شما را جذاب نشان دهد و از زبان سوم شخص بگویید تا لاف زنی به حساب نیاید.
- از عناصر عالی طراحی استفاده کنید: طرح جذابی را برای جلد بروشور انتخاب کنید تا خواننده را جذب کند که بروشور را مطالعه کند.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید