ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
436 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اگر نام مناسبی ندارید ، آن را عوض کنید

رالف لایف شیتز Ralph Lifshitz، طراح مد معروف، قبل از اینکه به شهرت برسد، نام خود را به Ralph Lauren تغییر دارد. جمله ی معروف این طراح مد، پولو از رالف لارن Polo By Ralph Lauren است که، از جمله ی Polo by Ralph Lifshitz، بهتر و شیک تر است.

در ادبیات، اغلب نویسندگان برای منفی کردن وجهه ی شخصیت های بد داستان، برای آنها اسم بد انتخاب می کنند. مثل شخصیت اسکروگ ابنزر ScroogeEbenzer که در رمان سرود کریسمس چارلز دیکنز وجود دارد. همچنین مثل ویلی لومن Willy Lomon در نمایشنامه ی مرگ یک دستفروش اثر آرتور میلر و یا شخصیت گرینچ Grinch در داستان “چگونه گرینچ کریسمس را دزدید؟” اثر دکتر سوس Dr Seuss. با این احوال، شما چطور یک نام بد یا نامناسب را هنگام بازاریابی می پذیرید؟

ما زمانی برای یک شرکت غذای ایتالیایی که تصمیم به انتخاب یک نام جدید گرفته بود کار می کردیم. پس از اینکه نام مناسب ایتالیایی برای شرکت یافتیم، به خودمان جرات دادیم که به مدیرعامل موسسه (که نامش فرانسوی بود) پیشنهاد بدهیم که او هم اسمش را به همین نام جدید ایتالیایی تغییر دهد؟

چرا که نه؟ شرکت های سهامی صدها هزار دلار خرج می کنند که یک نام تجاری مناسب پیدا کنند و سپس آن نام را در دهان مدیرعاملی که نام شخصی اش بسیار نامناسب است بگذارند.

از نقطه نظر نام گذاری تجاری Branding، موقعیت مدیرعامل یک شرکت سهامی بزرگ درست مثل موقعیت یک ستاره ی سینما یا تلویزیون است. یک نام کوتاه، ساده، و آسان برای به خاطر سپردن، روند ساخت نام تجاری را به نحو چشمگیری آسان می کند. به همین دلیل است که تعداد زیادی از ستارگان افسانه ای هالیوود، نامش را تغییر داده اند.

آلن کوینگربزگ به وودی آلن Allen KoingsbergàWoody Allen

آلفونسو دابروزو به آلن آلدا Alphonso D’Abruzào Alan Alda

آرچیبالد به کاری گرانت Archibald LeehàCary Grant

شریلین شاکیسیان به شِر Cherilyn ShakisianàCher

تام ماپوتر به تام کروز Tom MapotheràTom Cruise

مارگارت هایرا به مِگ رایان Margaret HyraàMeg Ryan

اوژن اورویتز به مایکل لاندون Eugene OrowitzàMicheal Landon

ایسور دانیلویچ به کرک داگلاس Issur DanielovitchàKirk Douglas

والتر ماتوشانکایاسکی به والتر ماتائو Walter MatuschanskayaskyàWalter Mattuau

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *