ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
361 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

نحوه ی کارکرد ذهن در مورد نام ها

زبان، سیستم گرداننده ی ذهن است. هیچ لغتی به تنهایی توسط ذهن پذیرفته نمی شود. هر حرف و هر بخش بار معنایی خود را دارد که گاه مثبت، گاه منفی و گاه خنثی است. اگر می خواهید تاثیر مطلوبی بر ذهن بگذارید، باید لغاتی به کار ببرید که بازتاب همان تفکر و برداشتی باشد که قصد بوجود آوردنش را دارید.

نام خانوادگی دانلد ترامپ Donald Trump در آغاز، درامف Drumpf بود. آیا برج های درامف به راحتی برج های ترامپ به فروش می رفت؟ فکر نمی کنم. بر همین اساس برج های لیپ شتز Lipshitz یا برج های بن لادن هم فروش نمی رفت.

روزی موسسه ی خانه های پالت Pulte Homes، دومین موسسه ی بزرگ ساخت مسکن در آمریکا، با ما تماس گرفت که در مورد پروژه ی ساخت یک نام تجاری مشاورشان باشیم. آنها به ما گفتند که ۶۰ درصد دارندگان مسکن، سازنده ی منزلشان را نمی شناسند.

ما می توانستیم این موقعیت را به درستی درک کنیم. اگر خانه های ما هم توسط پالت ساخته شده بودند، ما هم نمی خواستیم این اسم را به خاطر بسپاریم. پس پیشنهاد کردیم که نامشان را عوض کنند.

آنها گفتند که امکان ندارد، چرا که نام موسس این شرکت پالت است. به این ترتیب شرکت پالت در حال حاضر ۳۰ میلیون دلار در سال خرج تبلیغات می کند. از آن جمله می توان یک تبلیغ بادکنکی بزرگ در مراسم روز عید شکرگزاری در فروشگاه مسیز Macy’s و تیزرهای تلویزیونی را نام برد.

آژانس تبلیغاتی شرکت، گروه بی کام تری از آژانس دارسی ماسیوس بنتون و باولز Bcom3 Group’s D’Arcy Masius Benton & Bowles است. دست کم آنها با آژانسی کار می کنند که نمی توانند در مورد انتخاب نام نامناسب گله ای کنند!

گروه سعودی بن لادن The Saudi Binladin Group، که یکی از بزرگ ترین شرکت های ساختمانی دنیاست، در حال حاضر مشغول مذاکره با موسسات روابط عمومی است. اگر گروه سعودی بن لادن، مشتری موسسه ی شما باشد، اولین پیشنهادی که به آنها می دهید چه خواهد بود؟ بسیاری از شرکت ها وقتی موضوع نام تجاری خودشان به میان می آید، ناشنوا می شوند.

چرا کمپانی کلوگ Kelligg، سس ها و گریوی ها Gravy (سس مخصوص استیک و گوشت) تولید خود را با نام لوگو Le Gout (به معنی مزه در زبان فرانسه)، به بازار می دهد؟ آیا آنها متوجه آن نیستند که شاید این اسم برای مصرف کنندگان سس های لوگو زیادی غلیظ به نظر بیاید؟ شرکت دیگری هم به نام سَپی Sappi وجود دارد که خودش را اینگونه توصیف می کند: “نامی یادآور مرغوب ترین کاغذ.” ما فکر می کردیم سپی نامی برای خطاب کردن آدم های احمق است!

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *