ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۹/۱۲
1,224 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه احساس مهم بودن را در کارکنان ایجاد کنیم؟

هرکس نیاز دارد احساس کند فرد مهمی است. در گذشته مدیران با تحقیر کارکنان کارها را به انجام می‌رسانند. در حالی که امروزه این روند دگرگون شده است. مدیران به طرق زیر می‌توانند احساس مهم بودن را در کارکنان ایجاد نمایند:

اول: گوش سپردن به سخنان کارکنان(شنود موثر)؛ اجازه دهید که کارکنان سازمان متوجه شوند که افکارشان برای شما محترم است. اجازه دهید افراد عقاید‌شان را بیان نمایند. زمانی که مدیر احساس مهم بودن را در فرد ایجاد کند، آن فرد بسیار شادمان خواهد شد و سطح انرژی وی افزایش می‌یابد.

دوم: تفویض اختیار به کارکنان؛ یکی از اشکال احترام به کارکنان، تفویض اختیار به آنان است و مدیر با تفویض اختیار توانایی‌های فرد را مورد تأکید قرار می‌دهد و میزان ارزش و احترام به فرد را عملاً نشان می‌دهد.

سوم: تأیید و تحسین کارکنان؛ اجازه دهید کارکنان بدانند که تا چه حد مورد تأیید هستند. بهتر است مدیران احساس تأیید و تحسین خود را به زبان بیاورند، حتی اگر برای به موقع سرکار حاضر شدن فرد باشد تا فرد بداند که مدیر وی برای حضور او در رأس ساعت ارزش قائل است. در هر فردی چیزی برای تحسین و ستایش وجود دارد، بگذارید از آن باخبر شود.

چهارم: ایجاد احساس باارزش بودن و قدرت داشتن در کارکنان؛ با استعدادترین و تواناترین کارکنان اگر خود را باور نداشته باشند از استعدادهای خود نمی‌توانند بهره ببرند. آن‌ها کمتر از حد معقول تلاش می‌کنند. مدیران مؤثر به کارکنان خود کمک می‌کنند تا احساس باارزش بودن و قدرت داشتن کنند.

پنجم: نادیده نگرفتن جنبه‌های مثبت کارکنان؛ در تعریف و تمجید خست به خرج ندهید. مراقب باشید در این دام گرفتار نشوید که فقط در مقابل جنبه‌های منفی رفتار فرد واکنش نشان دهید و جنبه‌های مثبت را نادیده بگیرید.

ششم: ایجاد احساس امنیت در کارکنان؛ اجازه دهید کارکنان راحت باشند و بدون ترس از طرد شدن و مورد انتقاد قرار گرفتن دیدگاه خود را ابراز نمایند. در این صورت است که فرد از خطر استقبال می‌کند و به نتیجه می‌رسد. همچنین به افراد بیاموزید که از پرسیدن سوال هراسی نداشته باشند.

(منبع: رفتار سازمانی مثبت تألیف دکتر علی نصر اصفهانی و مهدی نصر اصفهانی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “چگونه احساس مهم بودن را در کارکنان ایجاد کنیم؟”

  1. مرتضی سفیدی گفت:

    دقیقا در شرکت ما
    این قضیه وجود دارد
    مدیران ، واقعا مدیریتی عالی و حساب شده دارند
    ممنون از شما و مطلب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *