ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
423 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازسازی نام تجاری مارتا MARTA

در برخی از مواقع، برنامه ریز روابط عمومی ناچار خواهد بود که ایده های کاملا جدیدی به یک نام تجاری اضافه کند. ما در آتلانتا زندگی می کنیم، شهری که در آن همه چیز، به خاطر تپه ها، درخت ها، تجارت رو به رشد و فرودگاه درجه یک اش خوب پیش می رود، به جز ترافیک.

ما برای حل مشکل ترافیک، مارتا را داریم. مسئولین حمل و نقل روان شهری آتلانتا Metropolitan Atlanta Rapid Transit Authority، شما برای اینکه مردم از ماشین هایشان بیرون بیایند و سوار وسایل حمل و نقل عمومی شوند، چه استراتژی روابط عمومی اتخاذ کرده اید؟

بسیاری از مشکلات جوامع، شبیه مشکل مسافرت درون شهری آتلانتا هستند. همه می دانند، پرخوری، چاقی بیش از حد، مصرف مواد مخدر و الکل بد است، اما همچنان به روند خود ادامه می دهند.

همه ی مردم می دانند که چرا بهتر است از اتومبیل های خود استفاده نکنند، اما باز هم به این کار ادامه می دهند. در این راستا، برنامه ی تبلیغات قراردادی و مرسوم، هدر دادن سرمایه است و برنامه های روابط عمومی مبتنی بر تبلیغات مرسوم هم به همان اندازه ناکارآمد است.

پس از تفکر زیاد، ما به این نتیجه رسیدیم که باید، قبل از هر کاری، اتوبوس ها و قطارهای شهری را از هم جدا کنیم، و حتی بهتر است که اتوبوس ها را تحت نام جداگانه ای بیاوریم و نام مارتا را فقط به قطارهای شهری اختصاص دهیم. اتوبوس به طور خاص یک وسیله ی نقلیه ی روان و سریع نیست. علاوه بر این، دارندگان اتومبیل های شخصی، اغلب مسافران اتوبوس های شهری را اشخاصی قلمداد می کنند که توانایی خرید اتومبیل را ندارند.

در واقع تغییر جهت دادن از، استفاده از خودروی شخصی به اتوبوس به مثابه پایین آمدن موقعیت اجتماعی تصور می شود، و این ایده ای است که هیچ گاه به راحتی تغییر نمی کند.

باید تمرکز را بر قطارهای شهری مارتا قرار داد. محدود کردن دامنه ی تمرکز، همواره درهر برنامه های بازاریابی موثر است. (بسیاری از شرکت ها، مرتب در حال گسترش محصولات و خدمات خود هستند تا به مشتریان خود حق انتخاب بیشتری بدهند، اما این کار در عمل، باعث محدود کردن پتانسیل اطلاع رسانی در مورد خط تولیدشان خواهد شد.)

در واقع سوال اینجاست که چگونه می توانیم رانندگان خودروهای مرکوری، مرسدس و میتسوبیشی را به مسافرین قطارهای شهری تبدیل کنیم؟ نکته ی ظریف تر اینکه، آنها خودشان دلایل مثبت انجام این کار را می دانند، اما باز از انجام آن سر باز می زنند.

باید به آنها امکان استفاده ی نمونه ی مجانی از سیستم را بدهیم. (شما نمی توانید با گفتن اینکه یک نوشیدنی خوشمزه است، مردم را وادار به خرید آن کنید، آنها باید طعمش را بچشند.)

ایده ی ما “دوشنبه های مارتا MARTA Mondays است”. مردم می توانند هر دوشنبه، به طور رایگان سوار قطار شوند و ببینند که چقدر در زمانشان صرفه جویی شده، چقدر راحت است، چقدر با نزدیک ترین ایستگاه مارتا فاصله دارند و غیره.

سیستمی که مثل همین قطارهای شهری، دارای نرخ کاملا ثابتی است، مناسب ترین گزینه برای ارائه ی نمونه ی مجانی است. هزینه ی حمل و نقل مسافرین بیش از تعداد معمول هم برای این سیستم بسیار ناچیز است. البته این کار باعث می شود که درآمد مارتا از مسافرینی که بلیط روزانه می خرند، کمی پایین بیاید، اما از درآمد کلی بلیط های هفتگی و ماهیانه اش، چیزی کم نمی شود. هر ایده ی خوبی محتاج کمی گذشت است.

شانس اینکه سیستم مارتا واقعا از “دوشنبه های مارتا” استقبال کند و آن را بکار ببرد چقدر است؟ تقریبا هیچ. آنها خواهند گفت: “چی؟ بگذاریم مردم مجانی سوار شوند؟ هرگز!”

گاهی رد کردن یک شتر از سوراخ راحت تر از قبولاندن یک ایده ی انقلابی به جامعه ی شرکت های سهامی است.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *