ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
430 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

۵ سوالی که باید هر روز، قبل از شروع کار از خود بپرسید!

همه روزه، قبل از اینکه شروع کنید و روزتان را آغاز نمایید، باید پنج سوال را طرح و به آن جواب بدهید.

اولین سوال این است که: چرا به من حقوق می دهند؟ شما دقیقا برای انجام دادن چه کاری استخدام شده اید؟ اگر رئیستان از شما بپرسد که چرا ما به شما حقوق می دهیم، در جوابش چه می گویید؟

واقعیت این است که شما استخدام شده اید تا کارهای به خصوصی را انجام بدهید که برای تشکیلات شما ارزش اقتصادی داشته باشد. ۲۰ درصد کار شما، ۸۰ درصد ارزش شما را به نمایش می گذارد. باید در تمام مدت روز کارهایی بکنید که بیشترین سود و فایده را به سازمان و تشکیلات شما برساند.

سوال دومی که در تمام مدت روز می توانید از خودتان بپرسید این است. کدام کار من بیشترین ارزشمندی را دارد؟ فعالیت هایی هستند که از بیشترین استعداد، مهارت ها، تجربه و قابلیت های شما استفاده می کنند. اینها چه کارهایی هستند؟

اگر دقیقا از جواب مطمئن نیستید، این سوال را از رئیس خود بپرسید تا او ارزشمندترین کار شما را مشخص سازد. جواب هرچه بود، تمام مدت روز را به این کار اختصاص بدهید.

سومین سوالی که باید از خود بپرسید این است: مهم ترین حوزه ی نتایج من کدامند؟ اینها زمینه ها و کارهایی هستند که اگر قرار است برنامه ی شما با موفقیت همراه باشد، باید به طرز عالی انجام شوند.

باید هر یک از این وظایف را شناسایی کنید و بعد نه تنها در بهترین شرایط و با بیشترین سعی و کوشش آنها را انجام بدهید، بلکه با گذشت هر روز در این زمینه ها کارآمدتر و موثرتر بشوید.

چهارمین سوالی که طی روز باید از خود بپرسید این است: من و تنها من، چه کاری است که می توانم بکنم، که اگر این به خوبی انجام شود، می تواند تفاوتی حقیقی برای شرکت من ایجاد کند؟

این یکی از بهترین سوالاتی است که می توانید از خود بپرسید. چه کاری است که شما و تنها شما می توانید بکنید که تفاوتی در شرکت و کار شما بوجود می آورد؟ بار دیگر اگر جواب این سوال را نمی دانید، آن را از رئیستان بپرسید.

سوال پنجم که احتمالا از سایر سوالات مهم تر است این است: در حال حاضر، مفیدترین و ارزشمندترین طرز استفاده از زمان برای من کدام است؟ تمامی تکنیک ها و روش های هدف گذاری، برنامه ریزی شخصی و مدیریت زمان برای آن هستند که به شما کمک کنند تا در هر دقیقه از روز جواب دقیقی به این سوال بدهید.

وقتی عادت می کنید که به تکرار این سوال را از خود بپرسید، وقتی مطمئن هستید هر کاری که می کنید برای پاسخ دادن به این سوال است، کارآیی تان به دو یا سه برابر افزایش پیدا می کند. شما موثرتر و موثرتر می شوید، کارهای ارزشمندتر انجام می دهید. عادت کنید که از زمان خود بیشترین استفاده را بکنید، اینگونه به موفقیت می رسید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *