ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۲۳
930 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مدیران می‌توانند به شیوه‌های زیر افراد را به شکلی درآورند که آن‌ها در صحنه تیم ایفاگر نقش گردند:

گزینش:

برخی از افراد دارای مهارت‌های ویژه(در زمینۀ روابط انسانی) هستند که می‌توانند به صورت یک عضو اثربخش در تیم فعالیت کنند. مدیر به هنگام استخدام اعضای تیم باید دقت کند و افرادی را استخدام نماید که از نظر فنی نیز دارای مهارت‌های لازم و برای شغل یا کار مورد نظر واجد شرایط باشند.

بسیاری از داوطلبان، به ویژه آنان که بسیار فردگرا هستند، نمی‌توانند مهارت‌های لازم برای کارکردن در تیم را داشته باشند. هنگامی که مدیر با چنین افرادی روبه‌رو می‌شود، اصولاً باید به یکی از سه روش زیر اقدام کند. داوطلب باید آموزش لازم را ببیند تا شرایط لازم برای کار کردن در تیم را به دست آورد. اگر انجام این کار امکان‌پذیر نیست باید داوطلب را در واحدی به کار گرفت که تیم نداشته باشد یا اینکه نباید چنین داوطلبی را استخدام کرد. سازمانی که تصمیم گرفته است طرح‌ریزی مجدد نماید و ساختار خود را براساس تیم تنظیم کند، باید بداند که بسیاری از افراد آمادگی کارکردن در تیم را ندارند، در برابر چنین پدیده‌ای مقاومت می‌کنند و سازمان نمی‌تواند آن‌ها را آموزش دهد متأسفانه این افراد به صورت موانعی بر سر راه سازمان، برای تشکیل تیم، در می‌آیند.

آموزش:

چون از خوش‌بینانه‌ترین زاویه به موضوع نگاه کنیم، باید بگوییم افرادی را که در محیط آکنده از فردگرایی پرورش یافته‌اند، می‌توان آموزش داد و آن‌ها را به صورت بازیگران اصلی در تیم درآورد. متخصصان آموزش تمرین‌هایی را به اجرا در می‌آورند که کارکنان می‌توانند در اثر تجربه و آموزش، شیوۀ کار کردن با تیم را بیاموزند. معمولاً کارگاه‌هایی تشکیل می‌شود تا به کارکنان آموزش داده شود که چگونه برای حل مسئله اقدام کنند، به شکلی ارتباط اثربخش برقرار کنند، شیوۀ مذاکره و چانه‌زدن را بیاموزند، بتوانند تضاد و تعارض را از بین ببرند و مهارت‌های لازم را، در زمینۀ سرپرستی و مربی‌گری فراگیرند.

پاداش:

سازمان باید در سیستم پاداش تجدید نظر کند و آن را به گونه‌ای درآورد که مشارکت و همکاری اعضا(و نه رقابت) را تقویت نماید. ارتقای مقام، افزایش حقوق و سایر اقدامات تشویقی به اعضای تیمی تعلق می‌گیرد که همکاری و مشارکت خود را به اثبات رسانیده باشد.

تیم موفق دارای چه ویژگی‌هایی است؟

(منبع: رفتار سازمانی ترجمه‌ی دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *