ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
697 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
پس از رویداد

پس از برگزاری رویداد، با بازدید کنندگانی که از توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام استفاده می کنند، در تماس باشید. آنها را در عکس ها تگ کنید، در فضای عمومی آنلاین از آنها تشکر کنید و مطالبی که آنها پست می کنند را اشتراک گذاری کنید. ممکن است افرادی که در توئیتر یا اینستاگرام شما هستند، خودشان برنامه ای برای گردهمایی در مال شما داشته باشند. آنها مال شما را مکانی مناسب و جذاب برای همایش ها می دانند و آنجا یکدیگر را ملاقات می کنند.

ویدئوی ویروسی فورست سیتی

یکی از آخرین پروژه های شرکت بهره برداری فورست سیتی کامرشیال(Forest City Commercial Development) به نام گالف استریف پارک(Gulfstream Park) در فلوریدا، بخشی از پروژه ی عظیم ساختمانی آنها است که دارای فازهای تجاری، تفریحی، سرگرمی، و خرده فروشی است و شامل بخش هایی مانند پیست اسب دوانی و پارک های سرگرمی می باشد.

این شرکت برای برگزاری مراسم افتتاحیه، یک ویدئوی ویروسی در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

نانسی مک کین، مدیر بازاریابی فورست سیتی، در این رابطه می گوید: “ما با شبکه های اجتماعی غریبه نبودیم. اما این بار از ویدئوی ویروسی استفاده کردیم. این ویدئو برخی امکانات و ویژگی های ما را نشان می دهد. این ویدئو را در یوتیوب، فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کردیم تا یک افتتاحیه ی با شکوه داشته باشیم.”

آنها برای این کار ۱۰ الی ۱۵ سوارکار را به قسمت های مختلف این مجموعه بردند و از آنها فیلم گرفتند. یک گروه موسیقی بطور زنده آهنگ می زد و آنجا تبدیل به محلی برای مهمانی ها شد. مردم سوارکاران را شناختند و با آنها تعامل می کردند. بسیاری از افراد نیز با سوارکاران عکس یادگاری گرفتند.

یکی از دلایلی که این ویدئو در یوتیوب دیده شد، جنبه ی سرگرمی و خنده دار آن بود. استفاده از سوارکاران واقعی و تعدادی رقصنده به جذابیت برنامه کمک می کرد. این ویدئو برنامه ای خاص در فلوریدا بود و به پدیده ای شگفت انگیز تبدیل شد.

نانسی مک کین ادامه می دهد: “ما همیشه به دنبال چیزهای جدید می رویم. کارهای جدید برای ما مزیت رقابتی ایجاد می کند. ویدئوهایی که در یوتیوب پخش می شوند باید سه ویژگی داشته باشد: زیاد طولانی نباشد، دسترسی خوبی داشه باشد و سرگرم کننده باشد. همه ی این عوامل تاثیر یکسانی در جذابیت ویدئو و استقبال از آن دارند. این ویدئو ابتدا در یوتیوب منتشر شد و در ادامه، در شبکه های اجتماعی دیگر هم اشتراک گذاری شد.”

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *