ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
442 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

پرورش رابطه (Nurture your relationship)

یک رابطه در دنیای واقعی نیازمند تعهدات بلند مدت می باشد. شما برای داشتن یک رابطه ی خوب، روی آن سرمایه گذاری می کنید. این منطق در شبکه های اجتماعی هم وجود دارد. شخصیت کسب و کار شما چگونه است؟ همزمان با رشد رابطه، مردم راحت تر با شما معامله می کنند.

طرفداران شما می خواهند بدانند که چقدر برای شما اهمیت دارند. مهم نیست ۲ یا ۲۰ میلیون طرفدار داشته باشید، باید به آنها نشان دهید که چقدر برای شان ارزش قائلید. به نظرات آنها پاسخ دهید و آنها را لایک کنید. روی موضوعاتی تمرکز کنید که برای آنها مهم است.

یک برنامه ی گفتگوی زنده ی تلویزیونی با یک ستاره ی سینما را در نظر بگیرید. بیش از ۹۰ درصد این گفتگو درباره ی زندگی شخصی ستاره یا حواشی و شایعات موجود درباره ی اوست. تنها ۱۰ درصد از گفتگو درباره ی فیلم ها و آثار هنری خواهد بود.

فکر کنید! مردم چه چیزی می خواهند بشنوند؟ برنامه های ترفیعی و فروش خود را طوری طراحی کنید که مورد علاقه ی مخاطبان باشد. مطالبی در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری کنید که مردم واقعا دوست دارند بشنوند وجذب آنها شده و آنها را باز نشر کنند.

برند سفورا (Sephora)، خرده فروش محصولات زیبایی، به جای اینکه روی فروش محصولات خود تمرکز کند، روی تامین محتوا برای ارائه ی مزایا به مشتریان تمرکز کرد. مثلا آنها پست هایی درباره ی چگونگی استفاده از رژ لب های پررنگ منتشر کردند. همچنین با استفاده از فیسبوک نظرسنجی هایی برگزار کردند تا محصولات مورد علاقه ی طرفداران را شناسایی کنند و مسابقاتی در شبکه های اجتماعی برگزار می کرد و به برندگان نمونه های رایگان محصولات جدید را جایزه می داد.

افزایش یادگیری (Keep learning)

یکی از مزایای شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و اینستاگرام این است که شما می توانید بازخوردهای لحظه ای از مشتریان خود دریافت کنید. شما می توانید تغییراتی در محصول و خدمات خود ایجاد کنید که واقعا مورد نظر مشتریان است. فیسبوک اینسایتز (Facebook Insights) یکی از ابزارهای مفید برای درک مخاطبان خود و علایق آنهاست.

این پلتفرم به صاحب صفحه، مقیاس هایی (Scales) همچون نرخ رشد کاربران (User Growth)، توزیع جمعیت شناختی (Demographic)، مصرف محتوا (Consumption of Content) و تولید محتوا (Creation of Content)، درباره ی وضعیت محتوا می دهد که با استفاده از آنها، می تواند درگیری را افزایش داده و تجربه ی کلی فیسبوک را ارتقا دهد.

مسیز، دپارتمان استور معروف، که فعالیت های خوبی در شبکه های اجتماعی دارد، از بازخوردهای دریافتی کاربران برای تولید محتواهای جدید در شبکه های اجتماعی استفاده کرد.مثلا هنگامی که می خواستند درباره ی محصولات مد در صفحه ی فیسبوک خود صحبت کنند، از طرفداران پرسیدند که بیشتر به چه مباحثی علاقه مند هستند؟ که مطالب درباره ی ترفیعات فروش (Proportion) بیشترین رای را آورد.

نکته ی کلیدی برای داشتن یک صفحه ی موفق در شبکه های اجتماعی، تعداد بالای طرفدار یا دنبال کننده نیست. بلکه ایجاد درگیری یا مشغولیت با مصرف کنندگان، ساخت روابط واقعی، بلند مدت و دوسویه و مراقبت از رابطه کلید موفقیت در شبکه های اجتماعی است.

با استفاده از اصل “LINK” که در مقاله ی گذشته توضیح داده شد، می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و “آغوش اجتماعی” (Social Hug) خود را برای آنها باز کنید. مطمئن باشید که مخاطبان شما احساس مهم بودن دارند و صدای آنها شنیده می شود. علایق مخاطبان را شناسایی کنید و به آنها احترام بگذارید. مک دونالدز جمله ی زیبایی دارد: مشتری، رهبر ما در شبکه های اجتماعی است.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *