ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
440 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : تفکر خلاق با «جلسه نظرات» 

زندگی شخصی دکتر گیتس ثابت کرد نظریه هایش در مورد ساختار بدن و مغز موجب کارایی بهتر و بیشتر آنها می شود و تفکری کارآمد را در پی دارد. ناپلئون هیل با گرفتن معرفی نامه از اندرو کارنگی برای دیدن دکتر گیتس به آزمایشگاهش رفته بود. وقتی به آنجا رسید، منشی به او گفت: «متأسفم، اما اجازه ندارم در این لحظه مزاحم دکتر گیتس شوم.»

ناپلئون هیل پرسید: «فکر می کنید چقدر طول بکشد تا بتوانم ایشان را ببینم؟» منشی پاسخ داد: «نمی دانم. ممکن است حتی سه ساعت طول بکشد.» «ممکن است بگویید چرا نمی توانید نزد ایشان بروید؟» منشی اندکی مکث کرد و سپس پاسخ داد: «او جلسه نظرات برگزار کرده است.»

ناپلئون هیل لبخندی زد و پرسید: «منظورتان از جلسه نظرات چیست؟» خانم منشی هم با لبخندی پاسخ داد: «شاید بهتر باشد خود دکتر گیتس پاسخ دهند. واقعا نمی دانم چقدر این جلسه طول بکشد. اما می توانید صبر کنید. اگر هم می خواهید بعدا تشریف بیاورید، بگویید تا قرار ملاقات دیگری برایتان تنظیم کنم.»

آقای هیل تصمیم گرفت صبر کند و این تصمیم مهمی بود، چون آنچه آموخت، ارزش صبر کردن را داشت. ناپلئون هیل، آنچه را رخ داده بود، این گونه توضیح داد: وقتی دکتر گیتس به اتاق وارد شد و خانم منشی، ما را به هم معرفی کرد، به شوخی آنچه را که منشی گفته بود، برایش بازگو کردم. پس از خواندن معرفی نامه من، دکتر گیتس گفت: «آیا دوست دارید ببینید که کجا این جلسه را برگزار می کنم و چطور آن را اداره می کنم؟»

بعد مرا به اتاقی کوچک با عایق های صوتی برد. تنها مبلمان اتاق، یک میز و صندلی ساده بود. روی میز، چند برگه کاغذ، مدادهای مختلف و یک چراغ مطالعه وجود داشت. در طول مصاحبه، دکتر گیتس توضیح داد که هرگاه قادر به حل مشکلی نباشد، به این اتاق می آید، در را می بندد، چراغ را خاموش می کند و به تمرکز عمیق مشغول می شود.

او از دستورالعمل های موفقیت استفاده می کرد و از سطح نیمه هوشیار ذهنش درخواست می کرد که پاسخ مشکل را به او بدهد. در برخی شرایط، فکری به ذهنش خطور نمی کرد، اما در موقعیت های دیگر، خیلی سریع به ذهن او خطور می کرد و گاهی هم دو ساعت طول می کشید تا نظرات، شکل واقعی به خود بگیرند. درست همان لحظه که نظرات شروع به شکل گیری می کردند، او چراغ را روشن و شروع به نوشتن آنها می کرد.

دکتر گیتس، بیش از دویست اختراع را که دیگران در انجام آن موفق نشده بودند، تکمیل کرد، چون قادر بود ترکیب دیگری را به آنها بیفزاید – همان «چیز بیشتر». روش او، آزمایش راه های مختلف برای رسیدن به اختراع و طراحی آن بود تا زمانی که متوجه نقطه ضعف و کمبودهایش می شد. او نسخه ای از طرح ها را به اتاق می برد و طی برگزاری جلسه نظرات، آن قدر تمرکز می کرد تا راه حل آن را بیابد.

وقتی ناپلئون هیل از دکتر گیتس خواست نتایج به دست آمده از جلسات نظرات را نام ببرد، او به این موارد اشاره کرد:

۱- دانش ذخیره شده در سطح نیمه هوشیار ذهن که از طریق تجارب فردی، مشاهدات و تحصیلات به دست می آید.

۲- کسب دانش از دیگران که به همین طریق و یا شاید از طریق تله پاتی به دست آمده است.

٣- ذخیره طبیعی بزرگی که شامل نبوغ، دانسته ها و حقایق می شود و می توان با استفاده از سطح نیمه هوشیار ذهن به آنها رسید.

وقتی چنین جلسه ای را برگزار می کنم، ممکن است از یک یا هر سه این منابع بهره ببرم. اگر موارد دیگری هم وجود داشته باشد، نمی دانم چه هستند. دکتر گیتس، زمانی را به تمرکز اختصاص می داد تا بتواند آن «چیز بیشتر» را به دست آورد. او دقیقا می دانست که چه می خواهد و آن را با اقدامات مثبت دیگر دنبال می کرد.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *