ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۵
649 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری
در زمان درگیری سوال طرح کنید

شما در جلسه ای حضور دارید و اوضاع رو به وخامت است. رئیس جلسه هم نمی تواند به خوبی اوضاع را کنترل کند. “استیو” و “راشل” کم کم یقه ی یکدیگر را می چسبند. در این موقعیت خطرناک با طرح سوالاتی توجه طرفین دعوا را به برخی جزئیات جلب کنید و تشنج را مهار کنید.

شما اجباری ندارید دعوا را خاتمه دهید. این کار شما نیست، ولی می توانید یک سیاستمدار باشید و به همین سبب مورد توجه واقع شوید و مورد احترام همکاران تان قرار بگیرید.

رو به “استیو” کنید و بپرسید: “استیو، چرا تو معتقدی که این فاکتورهای جدید کارآمد نیستند؟” اگر “راشل” به مشاجره ادامه می دهد، به او بگویید: “صبر کن راشل، فقط می خواهم ببینم استیو چه حرفی برای گفتن دارد؟” در اینجا روشن شده است که شما از کسی جانبداری نمی کنید. اما وضعیت را هم مهار کرده اید.

به حرف های “استیو” گوش دهید و رو به “راشل” بگویید: “تو معتقدی که استیو اشتباه می کند، دلیلت را بگو.” آنچه به طور موثر انجام داده اید، این است که نقش رئیس جلسه را ایفا کردید و کنترل کار در دست شماست. این هم هوشمندانه و هم دیپلماتیک است.

همواره طرح سوال، حرارت را از موقعیت های انفجاری دور می کند. شما رو به یکی از طرفین دعوا می کنید و از او یک پرسش ساده می پرسید. خود را در باتلاق گفتار روانشناسی گرفتار نکنید. مانند اینکه، “چرا اینطور رفتار می کنی؟” یا “آیا می توانی دلیل عصبانیتت را با ما مطرح کنی؟”

در عوض از آنها بخواهید روی موردی متمرکز شوند که نیاز به توضیح داشته باشد. آنها مجبور خواهند شد نهایت سعی خود را برای پاسخگویی به شما به کار گیرند و درباره ی پرسش شما فکر کنند. بنابراین حرارت دعوا را از بین می رود و شما خود را بعنوان یک سیاستمدار اثبات کرده اید.

اگر می بینید خون جلوی چشمان طرفین را گرفته است، از این کار صرف نظر کنید. صورت سفید رنگ یعنی آنها کسی را می زنند و صورت قرمز رنگ یعنی به سختی دست به یقه خواهند شد.

اگر رئیس جلسه به طور موثر و مکفی همه چیز را تحت کنترل دارد، از دخالت صرف نظر کنید. البته اگر کشمکشی شروع شده است، چنین نبوده، اما شاید تلاشی بکنند و از مداخله ی شما ناراحت شوند. در هر حالتی که شما، شخصا درگیر بحث هستید، از طرح پرسش خودداری کنید.

مطرح کردن پرسش سبب می شود توجه افراد از بحث و جدل اصلی به جزئیات معطوف شود. آنها باید بیش از حد عصبانی باشند که نتوانند مودبانه، پاسخ سوال شما را بدهند.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “در زمان درگیری سوال طرح کنید”

  1. بسیار مطلب عالی و مهمی بود ،‌ یکی از دلایل مطرح کردن سوال این است که سوال به ذهن قلاب می شود و اشخاص نمیتوانند به موضوعات دیگری به جز سوال مطرح شده فکر کنند و بنابراین به حاشیه نمی روند ، با درود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *