ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۹
631 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
جانبداری نکنید

اگر جانبداری کنید، پس شما نیز در مشاجره شرکت کرده اید. شما بایستی کاملا بی طرف بمانید و استوار و میانجی باشید. ضمنا هر عملی که انجام می دهید تا پایان کاملا بی طرف باقی بمانید. چون اگر بی طرف نباشید، یکی از طرفین دعوا، شما را به همراه شخص مورد مشاجره سرزنش خواهد کرد.

مشاجره راجع به هر چه که پیش آمده است، شما باید:

  • آینده نگر باشید.
  • از دیدگاه شرکت نگاه کنید.
  • بی طرف باقی بمانید.
  • سیاستمدار و با تدبیر باشید.
  • جانبداری نکنید.
  • مستقل باقی بمانید.

هرچه بی طرف و مستقل باشید، ارشدتر ظاهر خواهید شد. اگر پا برهنه وسط معرکه ای بدوید و از طرف خاصی جانبداری نمایید، احتمال می رود که برای خود دشمن تراشی کنید یا مانند آدم کله شقی به نظر برسید.

مشکل وقتی ایجاد می شود که یکی از دوستان تان با همکاری دیگر که ارتباط کمتری نیز با شما دارد، در یک طرف قرار می گیرند. دوست شما مرتبا رو به شما می کند و سعی دارد پای شما را هم وسط بکشد. “محض رضای خدا، به او بگو که حق با من است.”

به هیچ وجه، شما نباید درگیر شوید. باید با حالتی تدافعی دست های تان را بالا ببرید و بگویید: “مرا درگیر نکنید. اگر هر دوی شما نتوانید با منطق و بدون مشاجره مسئله را حل کنید، شما را به اتاق تان می فرستم.”

در اینجا شما:

  • مزاحی کرده اید و تنش را کاهش داده اید.
  • نشان داده اید که ارشد آنها هستید.
  • درگیر نشده اید.
  • بی طرف مانده اید.
بدانید چه موقع نظرتان را نزد خود نگه دارید.
بدانید چه موقع نظرتان را نزد خود نگه دارید.

اظهار نظر کردن، کار بسیار ساده ای ست. ما همه نظریه و عقیده های مختلفی داریم. مشکل اینجاست که چه موقع باید این عقاید را برای خود نگه داریم و چه موقع آنها را مطرح کنیم، اینکه افراد نمی دانند چه وقت باید ساکت بمانند، به این دلیل است که تصور می کنند نظرات شان:

  • ارزشمند است.
  • مخاطب دارد.
  • تفاوت ایجاد می کند.
  • سبب می شود شخصی تاثیر گذار به نظر برسند.
  • سبب می شود مورد تایید و توجه قرار گیرند.

مسلما همه ی اینها دلایل غلطی برای اظهار نظر کردن هستند. دلیل اصلی برای اظهار نظر شما فقط این است؛ از شما خواسته شده است. یعنی اگر از شما سوالی شد، نظر بدهید. اگر سوال نشد، ساکت بمانید!

  • باید نظر و عقیده ی شما به زور از زیر زبان تان کشیده شود. آنچه باید بگویید حائز اهمیت است و در هر حال، شما آن را هدر نخواهید داد.
  • شما ایده ای آماده دارید برای هر وقت که از شما می پرسند.
  • بیاموزید که این ایده را به طور صریح، واضح و دقیق ارائه کنید.
  • طوری نظر دهید که فقط یک نظریه به حساب نیاید، بلکه راه حل واقعی باشد که می تواند به کار گرفته شود.

راه اینکه کاری کنید تا نظریه ی شما کمتر شبیه یک نظریه یا فرضیه باشد و بیشتر صورت یک اصل پذیرفته شده را داشته باشد؛ این است که آن را به شکل یک اصل بیان کنید.

نگویید: “فکر می کنم ما باید” بلکه به جای آن بگویید: “ما باید”، نگویید: “به نظر من ZX300 ماشین خوبی است.” بلکه به جای آن بگویید “ZX300 ماشین خوبی است.”

بنابراین از گفتن موارد زیر پرهیز کنید:

  • من فکر می کنم
  • من احساس می کنم
  • به نظر من

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *