ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
600 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
همه چیز را برملا نکنید

عاقلانه است به همه نگویید که شما:

  • در شرکت قصد درخواست سمت و موقعیت جدیدی دارید.
  • در خارج کردن از شرکت قصد درخواست سمتی را دارید.
  • به فکر رفتن هستید.
  • به فکر تقاضای افزایش حقوق هستید.
  • به فکر تغییر برنامه های کاری خود هستید.
  • یک بازیکن قانون هستید.

درباره ی هر آنچه انجام می دهید با دیگران صحبت نکنید. شاید در نظر آنها فخر فروشی یا لاف زنی به نظر برسد. یک بازیگر قانون هرگز فخر فروشی نمی کند، ما کاملا متواضع هستیم. یا ممکن است سبب افزایش شایعه پراکنی شود و ما می دانیم در این باره نیز چه قانونی وجود دارد.

حقیقت این است که اگر به یک نفر هم بگویید، موضوع پخش خواهد شد. آنها به نزدیک ترین دوست شان خواهند گفت و به همین صورت ادامه پیدا می کند تا اینکه شما را کشان کشان در مقابل رئیس مورد استنطاق قرار خواهند داد؛ ” چرا دوشنبه آینده از شرکت خواهید رفت.” در شرایطی که شما هنگام ناهار، فقط به “سوزان” گفتید که درباره ی رفتن فکر می کنید.

اگر درباره ی خود با دیگران صحبت می کنید، مستعدِ:

  • یک کلاغ چهل کلاغ
  • شایعه، خبرچینی، فرصت دادن برای سو استفاده
  • دادن منفعت غیرمنصفانه به رقیب
  • دادن اطلاعاتی به مدیر که در آن مرحله نباید از آنها آگاه باشد

هرگز حتی برای با صدای بلند فکر کردن هم به خود حق ندهید. نظرات تان را برای خود نگه دارید تا مرتکب خطا نشوید. آنچه قصد دارید که انجام دهید، کاملا مربوط به شماست. اگر نیاز به اطلاعاتی دارید، در مقابل سوال کسی که می پرسد چه نیازی دارید؛ حرفی سرهم کنید و بگویید.

این دروغگویی نیست، از صحنه خارج کردن آنهاست. دروغ نگویید، می توانید محتاط، خلاق، سازنده و عجیب و غریب باشید. حتی مجاز هستید تله گذاری کنید.

اگر کسی به طور مستقیم می پرسد که آیا به درخواست یک سمت خاصی فکر می کنید، همیشه می توانید بی اعتنایی کنید. همیشه درباره ی درخواست فکری کنید که معنی این عبارت بله است یا خیر؟

به یاد داشته باشید که دروغ نمی گویید. وقتی قرار است درخواست کنید، پس “نه” نگویید.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *