ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
665 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی مقاله ی گذشته، امروز به یکی دیگر از قسمت های اصل LINK می پردازیم.

تعامل (Interact) در شبکه های اجتماعی

تعامل در شبکه های اجتماعی یعنی چه؟ فرض کنید به یک مهمانی دعوت شده اید و می خواهید با افراد جدید آشنا شوید. برای این منظور، می خواهید یک گفتگو را آغاز کنید. ابتدا خودتان را معرفی می کنید، چند سوال می پرسید، اطلاعاتی درباره ی خودتان می دهید، شاید کمی شوخی کنید یا بخندید.

تعامل در شبکه های اجتماعی هم به همین شیوه است، صفحه ی اجتماعی مرکز خرید را به بلندگوی خود تبدیل کنید، با افراد صحبت کنید و حتی شوخ باشید.

استفاده از عکس، فیلم ویدئویی، کلیپ و انیمیشن تاثیر بسیاری در جلب توجه طرفداران صفحه ی فیسبوک یا اینستاگرام شما دارد. فیسبوک امکان رسانه های تعاملی چند منظوره (Rich Media) را نیز به شما ارائه می دهد که با استفاده از آن، می توانید بیشتر و بهتر، مخاطبان را جذب کنید.

رسانه های تعاملی چند منظوره بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ درصد باعث افزایش درگیری مصرف کننده می شوند. برند ویکتوریا سیکرت پینک از رسانه های تصویری برای نمایش محصولات خود استفاده می کند. بعد از معرفی محصولات جدید، آلبومی از تصاویر اختصاصی مربوط به پشت صحنه عکس برداری و فیلم برداری مربوط به این محصولات را منتشر می کنند.

ممکن است در این پشت صحنه، مدل های معروف یا خوانندگان و هنرمندان جنجالی حضور داشته باشند. آنها با شعار “فقط از اینجا می توانید ببینید!” مخاطبان را درگیر می کنند.

بطور میانگین، هر کاربر در فیسبوک ۱۰۰ دوست دارد. به همین دلیل اگر بتوانید طرفداران خود را تحریک کنید تا مطالب شما را بازنشر یا اشتراک گذاری کنند، عملا توانسته اید به دوستان آنها هم دسترسی پیدا کرده و می توانید آنها را هم جذب کنید.

ممکن است دوستان طرفداران شما هم مطالب را دوباره اشتراک گذاری کنند و به همین ترتیب به صورت ویروسی مطالب منتشر می شود. به همین دلیل تعامل در شبکه های اجتماعی، کلید اصلی موفقیت است.

بسیاری از کسب و کارها به دنبال تعداد “دوست” و “دنبال کننده” ی زیاد هستند. حتی ممکن است تعداد پایین “لایک” ها باعث ناامیدی آنها شود. میک فاکس (Mike Fox)، مدیر پیشین بازاریابی فیسبوک، در یک سخنرانی گفت: تعداد بالای طرفدار مهم نیست! مهم این است که چگونه و چقدر می توانید با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید.

مبلمان و لوازم ایکا (IKEA) یکی از خلاقانه ترین کمپین های بازاریابی در فیسبوک را اجرایی کرد. این کمپین بر اساس ارتباطات بین افراد بوده است. در ژانویه ی ۲۰۱۲، ایکا به طرفداران خود در فیسبوک (تقریبا ۴۳۰هزار نفر) گفت تا یکی از دوستان خود را به صفحه ی فیسبوک ایکا دعوت کنند و پس از آن، به نزدیک ترین فروشگاه ایکا بروند و پس از دریافت هدایای کوچک، از امکانات تفریحی موجود در فروشگاه ها، ماساژ، سرگرمی و غذا و نوشیدنی رایگان، استفاده کنند.

این کمپین بیشترین توسعه برای دسترسی به مشتریان بالقوه را برای آنها ایجاد کرد. یک سال بعد، صفحه ی فیسبوک ایکا ۱.۵ میلیون طرفدار داشت که بسیاری از آنها با صفحه ی فیسبوک درگیر بودند و مشتریان وفاداری شدند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *