ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
437 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوا : بازاریابی با فروش کمتر

اساسا بازاریابی محتوایی، هنر برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی، بدون فروش است. نوعی بازاریابیِ پیوسته و مداوم است. به جای آنکه محصولات خود را بالا و پایین کنید، اطلاعات را تولید کنید که پیوسته سطح آگاهی مشتریان را بالا می بَرَد؛ و احتمالا موجب ترغیب آنها به ایجاد یک ارتباط عاطفی Emotional می شود.

ماهیت و اساس این استراتژی بر این باور است که اگر ما، بعنوان کسب و کار، اطلاعات مستمر و ارزشمند برای خریداران تولید کنیم، آنها در نهایت، با داد و ستد و وفاداری خود پاداش ما را خواهند داد.

اشتباه برداشت نکنید، تضمین های فروش، بازاریابی ویژگی ها و منافع محصول و رضایت نامه های مشتریان قبلی مبنی بر این که شما عالی بوده اید، جایگاه شان محفوظ است. بسیاری از شرکت ها، از این قبیل اطلاعات در اختیار دارند. مشکل این قبیل اطلاعات این است که فقط در زمانی که مشتری احتمالی آماده ی خرید از شما می باشد، مفید خواهند بود.

در مورد ۹۹درصد بقیه ی مواقع که مشتریان آماده ی خرید نیستند چه؟ این موقعیت، همانجایی است که بازاریابی محتوایی نقش خود را ایفا می کند. (جو پولیتسی)

زمانی وجود داشت که پرداختن به رسانه های سنتی، بهترین و اثربخش ترین راه برای فروش محصولات و خدمات بود؛ اما دیگر نیست.

آگاه کردن یا سرگرم کردن

کسی که در تلاش است بین آموزش و سرگرمی تمایز ایجاد کند، گام اول در مورد هیچ یک را نمی داند. (مارشال مارک لوهان)

ده سال پیش، من این فرصت را داشتم که با کِرِک چیفیتز، مدیر عامل Story Worldwide، که یک شرکت جهانی در زمینه ی بازاریابی محتوایی است، نهار صرف کنم. صحبت های آن روز او، همراه با من است.

چیفیتز گفت: “آگاه نمودن یا سرگرم کردن.” “برندها چه گزینه هایی در حین ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی خود دارند؟ برندها بهترین چیزی که در چنته دارند، در زمان تعریف داستان های جذاب به مشتریان خود عرضه می کنند.”

در واقع، شما چهار گزینه دارید:

  • شما می توانید به مشتریان خود آگاهی دهید و به آنها کمک کنید تا زندگی بهتری داشته باشند؛ مشاغل بهتری بیابند؛ یا در شغل فعلی خود موفق تر باشند
  • همچنین، می توانید انتخاب کنید مشتریان خود را سرگرم کنید و با آنها تعامل عاطفی ایجاد کنید. این دو انتخاب کمک می کند شما یک پیگیری ایجاد کنید.
  • انتخاب سوم شما این است که محتوای مبهم و عاری از اشتیاق ایجاد کنید که هیچ اثری ندارد. محتوا می تواند پیش برنده و ترفیعی باشد؛ همچنین می تواند مفید و سرگرم کننده باشد. اما به دلیل کیفیت، سازگاری Consistency و یا مسائل برنامه ریزی به وسیله ی مشتریان شما نادیده گرفته می شود.
  • گزینه ی چهارم شما این است که پول خود را صرف بازاریابی سنتی نظیر: تبلیغات، ایمیل های مستقیم و روابط عمومی نمایید. باز هم تکرار می کنم که این قبیل فعالیت ها مشکلی ندارد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *