ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۴
506 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اهمیت تعامل درون گروهی

همان طور که اندی گرو- مدیرعامل سابق اینتل – می گوید: «فقط بدگمانی دوام می آورد.» با چنین تغییرات عظیمی، تنها راه بقا، اتخاذ رویکردی تازه به برنامه ریزی برای نوآوری مداوم و سدشکنی در تمامی جنبه های کسب و کار است.

طراحی آرمانی بهترین رویکرد برای این منظور است که به بحران های فعلی نیز با تغییراتی بنیادی پاسخ میدهد. در مسایل ساده تر نیز این روش به کار می آید، مسایلی مثل بازطراحی برنامه های جبران خدمت، بهبود فرایند برنامه ریزی شرکت یا تغییر واحدی ناکارآمد.

در اواخر دهه ۱۹۸۰ در شرکت Analog | Devices – پس از دو دهه رشد سودآور با متوسط رشد سالانه ۲۵ درصد- به دیوار برخوردیم و رشدمان یک رقمی شد و سود نیز کاهش یافت. نمی دانستیم چرا فرمول موفقیت ما با شکست مواجه شده است و چگونه تغییرات مورد نیاز را مدیریت کنیم. بنابراین به عنوان شرکتی عظیم و چند میلیارد دلاری، چند سالی کج دار و مریض عمل کردیم و به دنبال کشف عامل ایجاد این بحران نبودیم. تا این که من درباره راسل ایکاف و شیوه تفکر سیستمی وی چیزهایی شنیدم. تا آن موقع من به نظریه مدیریت  KISS معتقد بودم. فرمول ما برای موفقیت، استخدام بهترین و هوشمندترین مهندسان بود. بر نوآوری های فنی به عنوان مزیتی رقابتی تأکید داشتیم. شرکت را بر اساس فن آوری به واحدهای کوچکتر تقسیم کرده بودیم و به این واحدها تا حد ممکن اختیارات داده بودیم تا بتوانند روی پای خودشان بایستند.

این واحدها تقریبا کسب و کارهای مستقلی بودند که شیوه تولید و انجام امور را خودشان تعیین می کردند. رقابت واحدها برای اتخاذ بهترین رویکرد فنی در طراحی و تولید محصولی مشابه، محرکی برای نوآوری تلقی می شد. این فرمول برای مشتریان کوچک در ارتش، صنعت و بازارهای علمی و صنعتی کار می کرد؛ افرادی که میتوانستند قیمت گران بهترین عملکرد را بپردازند. اما با توجه شرکت به مشتریان بزرگ با حجم خرید بالا در بازارهای مخابراتی و خودروسازی که قیمت و کیفیت بسیار مهم بودند، این رویکرد کارآمد نبود.

وقتی به تغییر فکر می کردیم، در تله شیوه افکارمان می افتادیم. ما فکر می کردیم اگر تمام قسمتهای سازمان در مسیر توفیق گام بردارند، عملکرد کل شرکت نیز بهینه خواهد شد. به نظر ما در کسب و کار های تک بدون عهده دار بودن تولید مسئولیت P& L ناممکن بود. فکر می کردیم نمی توان مهندس ها را از راه دور مدیریت کرد. این عقاید ما را از توجه به سایر امکانها محروم می کرد. اولین درس آیکاف این بود که عملکرد سازمان بیشتر به شیوه تعامل اجزا بستگی دارد تا عملکرد تک تک آنها به این ترتیب اگر شما عملکرد اجزا را درست کنید – همان کاری که می کردیم – حتی ممکن است عملکرد کل خراب شود. من یاد گرفتم که همکاری و همراهی بسیار قوی تر از رقابت داخلی است و مدیران باید تعامل اجزای سازمان را مدیریت کنند نه کار آنها را متوجه شدم وقتی تحول اساسی لازم است، حل مشکل کاری از پیش نمی برد. چالش اصلی از بین بردن آشفتگی – مشکلات در هم تنیده ای ایجاده کننده بحران است. با پیروی از اصول تفکر سیستمی و فرایند طراحی آرمانی، سازمان را دگرگون کردیم و فرایندهای کسب و کار و اجزای سازمان را برای رقابت مؤثرتر در بازار تعریف کردیم.

منبع: طراحی آرمانی سازمان

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *