IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
یک گام جلوتر صحبت کنید

یک گام جلوتر صحبت کنید

یک گام جلوتر صحبت کنید

رئیس شما چگونه صحبت می کند؟ گمان می کنم می خواهید جایگاه آنها را به دست آورید. اگر نه پس جایگاه چه کسی را می خواهید؟ اجازه دهید با سمت رئیس شروع کنیم. پس رئیس شما چگونه صحبت می کند؟

منظور من تلفظ یا لهجه ی آنها نیست، بلکه محتویات کلام آنهاست. اطمینان دارم، شما از “من” استفاده می کنید، در حالی که رئیس شما احتمالا بیشتر از “ما” استفاده می کند. شما از نقطه نظر کارمندان صحبت می کنید، در حالی که آنها به حمایت از شرکت صحبت می کنند. هر چه مقام ارشد تری داشته باشید، کمتر احتمال دارد:

*بی محتوا سخن بگویید.

* شایعه پراکنی کنید.

*ناسزا بگویید.

*یا درباره ی برنامه تلویزیونی شب گذشته یا هر مورد بی ارتباط دیگری صحبت نمی کنید. روُسا بیشتر تمایل دارند متمرکز باشند و قبل از صحبت کردن بیندیشند.

بنابراین اگر بناست شما یک گام جلوتر صحبت کنید، باید اندیشمندانه درباره ی موارد مرتبط صحبت کنید، به جای گفتن “من” از “ما” استفاده کنید و متمرکز و پر انرژی باشید.

جزئیات شخصی را نزد خود نگهدارید. رئیس درباره ی زندگی اجتماعی خودش شایعه پراکنی نمی کند. تصور می کنم شما باید رفتاری داشته باشید مانند یک بزرگسال و با دیگر کارمندان شبیه بچه ها صحبت کنید. تا حدی گوشه گیر می شوید و کنار می کشید. بالغ و مسئول، قابل اعتماد و هوشیار باشید.

منظور من از گوشه گیر؛ تکبر و خودبینی نیست. البته اطمینان دارم با مدیران بسیاری برخورد کرده اید که دچار این خطای ساده بوده اند. تکبر در کار جایی ندارد. تکبر در کار جایی ندارد. تکبر نوعی خودبینی و دورویی است. گوشه گیری در قوانین ما، کناره گیری جزئی است. نوعی بی طرف شدن، برتری داشتن از طریق تجربه و مهارت و توانایی طبیعی.

متمرکز و پر انرژی باشید و جزئیات شخصی را نزد خود نگهدارید. رئیس درباره ی زندگی اجتماعی خود شایعه پراکنی نمی کند.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar