ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
449 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : مشتریان خود را تفکیک کنید

وقتی با بازاری روبه رو می شویم که کسی به آن توجهی ندارد دو کار می توانیم انجام دهیم: طرح اول : معمولا بهتر است آن را رها کنیم. طرح دوم این است که جرأت داشته باشیم، ریسک کنیم و به دنبال گاوهای بنفش برویم. محصول، خدمات و پیشنهادهایی بدهیم که دقیقا افراد علاقه مند را هدف قرار دهد و جلب کند. همه مشتریان قطعا شبیه هم نیستند، پس ما باید تلاش کنیم مشتری های مخصوص به خودمان را پیدا کنیم و روی آنها کار و سرمایه گذاری کنیم.

«میشل اسکریج» یکی از بانک های بزرگ را مورد تحقیق قرار داد و نتیجه گیری تحقیق او این بود که ده درصد مشتریان، هرروزه از خدمات بانکداری آنلاین استفاده می کنند، در حالی که بقیه تقریبا یک بار در ماه از این خدمات بهره می برند.

در نگاه اول، مشاوران استدلال می کنند که بانک باید این خدمات را متوقف کند، چون این خدمات، بیشتر برای نوجویان یا پذیرش کنندگان اولیه جذابیت دارد؛ اما عمیق تر که می شویم، می بینیم که طبق محاسبات، این گروه هفتاد درصد سپرده ها را در اختیار دارند.

به سادگی می توانیم پراکندگی ایده را روی منحنی ببینیم و به نتیجه برسیم که بخش جالب، آبدار و سودآور در مرکز منحنی قرار دارد؛ یعنی نقطه ای که همه ی مردم را نشان می دهد. اغلب تکه های با ارزش در یک طرف و یا در طرف دیگر قرار دارند.

بانک باید در نظر داشته باشد که با تمرکز بر مشتریان نوجو، مشتریان ریسک پذیر را با سودآوری بیشتر به دست بیاورد و مشتریان دیرپذیر را رها کند تا به دنبال بانک های دیگر بروند (آن دسته از مشتریانی که سود دهی کمتری دارند). از این طریق است که می تواند پیشرفت داشته باشد.

نتیجه گیری: مشتریان خود را متمایز کنید. گروهی را که سودآورتر هستند، پیدا کنید؛ گروهی را که بیشتر احتمال دارد جزء عطسه کنندگان باشند. کشف کنید که چگونه هر گروه را توسعه دهید، گسترش دهید، تبلیغ کنید و یا پاداش دهید. بقیه را کنار بگذارید. تبلیغات شما (یا همان محصولات تان) نباید صرف همه ی جمعیت ها شود. شما باید برای جامعه هدف مشتری های خودتان کار کنید. به یاد داشته باشید، تبلیغات شما باید به دست مشتریانی برسد که انتخاب کرده اید، البته همه این موضوع ها وقتی امکان پذیر است که شما حق انتخاب داشته باشید.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *