ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۶
548 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : قانون اعداد بزرگ

سحرآمیز بودن رسانه های عمومی و وب ها همگی با اعداد بزرگ گره خورده اند: بیست میلیون نفر سریال تلویزیونی «سوپرانوز» را می بینند، صد میلیون نفر فوتبال آمریکایی را و یک میلیارد نفر رقابت «اسکار» را تماشا می کنند، سه میلیون نفر در همان لحظه یا همیشه از طریق فلان شبکه در حال تماشا هستند، صد و بیست میلیون نفر در یاهو ثبت نام کرده اند.

این اعداد گول زننده هستند. اگر فقط یک هزارم بینندگان اسکار محصول شما را می خریدند چه می شد؟ اگر یک عضو از هر خانواده ی چینی، یک سکه ی پنج سنتی برای شما می فرستاد چه می شد؟ مشکل اعداد بزرگ این است که آنها تقریبا همیشه به صورت کسر هستند که با مقسوم علیه های بسیار بزرگ همراه می شوند. اگر شما صد میلیون نفر را در اختیار داشته باشید و فقط یک میلیونم درصد از این افراد محصول شما را خریداری کنند، شما دقیقا یک واحد فروش داشته اید.

سال ها قبل وقتی برای اولین بار مرگ بنرهای تبلیغاتی را پیش بینی کردم، مورد تمسخر قرار گرفتم. در آن زمان بنرهای تبلیغاتی را به ارزش صد دلار می فروختند. آنچه که تبلیغ کنندگان مورد ارزیابی قرار دادند این بود که هر زمان که هزار بنر تبلیغاتی می خریدند، دقیقا راه به جایی نمی بردند. میزان تاثیر این بنرها کمتر از یک میلیونم درصد بود. قانون اعداد بزرگ موثر بود.

امروزه شما می توانید هزار بنر تبلیغاتی را به قیمت یک دلار خریداری کنید. ۹۹ درصد سقوط! من از طریق یک سایت، ۳۰۰ میلیون بنر تبلیغاتی را به قیمت ۶۰۰دلار خریداری کردم. قسمت خنده دار ماجرا این بود که پولم را در این معامله از دست دادم. ۳۰۰ میلیون بنر تبلیغاتی با فروش محصولات تجاری به ارزش کمتر از ۵۰۰ دلار به پایان رسید. (در واقع به زبان خودمانی تر می توان گفت هرچه این عدد چه در تبلیغات، چه در تعداد افراد بیشتر و بزرگ تر باشد لزوما فروشی و سودی اتفاق نمی افتد.)

همزمان با نادیده گرفتن رسانه های جمعی توسط مصرف کنندگان، این رسانه ها دست از کار می کشند. مطمئنا همیشه تدابیر، کارساز هستند، اما تعداد زیادی از تبلیغات معمولی قربانی این قانون غیرقابل انکار می شوند.

«ساند اسکن» یک شرکت شسته و رفته با محصولی جذاب است و با شرکت های ضبط و خرده فروش کار می کند. سانداسکن دقیقا میداند از هر آلبوم منتشرشده در هفته، چند کپی در کل کشور فروخته است. آنچه تعجب آور است در مورد تعداد بی شمار گزارش های تکان دهنده است.

در سال ۲۰۰۲ نیویورک تایمز گزارش داد که از میان بیش از ۶ هزار آلبوم منتشر شده از نسخه های اصلی، فقط ۱۱۲ آلبوم در سال گذشته توانستند بیش از ۵۰۰ هزار کپی فروش داشته باشند. تعداد زیادی حتی یک کپی هم در طول چند هفته نفروختند. چه چیزی باعث این تفاوت عجیب می شود؟ راز عجیب آن تعداد فروش و این تعدادی که فروش نرفته است در چیست؟

چه می شود که شخصی وارد فروشگاه می شود و آنچه را که شما می فروشید می خرد و یا برعکس نمی خرد؟ دانستن علت، کار سختی است.

در هر بازار شاخص، «برندهای پیشرو» نسبت به نام های دیگر، سودآوری بیشتری دارند. علت هرچه که باشد، یک فرآیند است مجلات مد، آرایشگرها و یا وب سایت ها، به هر حال به سمت برندهای تجاری برنده می روند. اغلب برندهای ضعیف، شانسی ندارند. در بازار، مشتریان زیادی وجود دارند اما همگی، آن قدر سرگرم هستند که راه آسان تر برای آنها، انتخاب برند معروف است. (البته تا زمانی که یک برند جدید پدیدار نشود و برندهای برنده جذابیت خود را از دست ندهند. فرقی نمی کند اتومبیل باشد یا نوشابه و یا مجله)

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *