IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
گاو بنفش

گاو بنفش : آیا تبلیغات برای همه بی فایده است؟

گاو بنفش : آیا تبلیغات برای همه بی فایده است؟

زمانی که مصرف کنندگان واقعا به کمک نیاز دارند لازم است که شما تبلیغات را در جایی که آنها بتوانند شما را ببینند، انجام دهید. البته آگهی دادن به فرد علاقه مند، ایده ی خوبی است، اما زمانی برد واقعی اتفاق می افتد که این فرد عطسه کننده که در حال گوش دادن به شماست بخواهد به دوستان و همکارانش هم اطلاع رسانی کند.

مشخصا شانس و فرصت تبلیغات برای این حضار برگزیده بسیار کم است. در فرصت باقی مانده شما باید روی گاو بنفش سرمایه گذاری کنید. محصولات، خدمات و تکنیک های بسیار مفید، جالب، ارزشمند و با جسارتی که بازار به آن نیاز دارد و به پیام شما گوش خواهد داد را ارائه کنید. اکنون شما باید آن محصول، خدمات و تکنیک هایی را که بازار مورد نظرتان واقعا به دنبالش است، توسعه دهید.

شما نمی توانید مردم را مجبور به گوش دادن کنید

شما نمی توانید مردم را مجبور به گوش دادن کنید، اما می توانید بفهمید هنگامی که صحبت می کنید چه کسی در حال گوش دادن است، سپس می توانید ترکیب درستی از انواع P (که قبلا به آن اشاره شد) تهیه کنید تا بتوانید همراه با پیشنهادات خود، ارائه دهید. 

حتی اگر فرد در حال گوش دادن به پیام شما مثل «کمی ارزان تر»، «کمی بهتر»، «کمی راحت تر» باشد باز هم در حال وقت تلف کردن هستید. عطسه کنندگان بانفوذ، یا افراد مشکل داری که به دنبال چاره هستند، تنها زمانی به داستان شما گوش می دهند که متوجه شوند شما واقعا چیز خاصی ارائه می دهید، در غیر این صورت دیده نخواهید شد و توجهی به شما نمی شود.

این موضوع که باید کار جدیدی بکنید تا دیده شوید و کارهای تکراری دیگر جواب نمی دهد، نه تنها برای محصولات انفرادی بلکه برای کل بازار صادق است. صنعت موسیقی کلاسیک رسما رو به زوال است. آثار بزرگ در حال تخریب هستند. ارکسترها شاهد خشک شدن و تمام شدن منابع مالی خود هستند. صادقانه باید گفت که از نظر تجاری دیگر توجهی به کارهایی که تازه نوشته شده و ضبط شده، نمی شود. چرا؟

زیرا کسی گوش نمی دهد. عطسه کنندگان هر نوع موسیقی را که می خواستند قبلا خریداری کرده اند. هر چیز قدیمی که ارزش ضبط شدن داشته، ضبط کرده اند، پس دیگر این افراد توجهی ندارند. از آنجایی که عطسه کنندگان دیگر توجهی ندارند، دیگر افراد در قسمت دورتر این منحنی هم از آنها یاد می گیرند و از طریق گوش دادن به رادیو و یا خرید نسخه های بسیار ارزان تر، موسیقی کلاسیک را به دست می آورند. در نتیجه دیگر پولی برای شرکت های ضبط موسیقی و یا برگزارکنندگان ارکسترها خرج نمی شود. 

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar