لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
215 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : آیا تبلیغات برای همه بی فایده است؟

زمانی که مصرف کنندگان واقعا به کمک نیاز دارند لازم است که شما تبلیغات را در جایی که آنها بتوانند شما را ببینند، انجام دهید. البته آگهی دادن به فرد علاقه مند، ایده ی خوبی است، اما زمانی برد واقعی اتفاق می افتد که این فرد عطسه کننده که در حال گوش دادن به شماست بخواهد به دوستان و همکارانش هم اطلاع رسانی کند.

مشخصا شانس و فرصت تبلیغات برای این حضار برگزیده بسیار کم است. در فرصت باقی مانده شما باید روی گاو بنفش سرمایه گذاری کنید. محصولات، خدمات و تکنیک های بسیار مفید، جالب، ارزشمند و با جسارتی که بازار به آن نیاز دارد و به پیام شما گوش خواهد داد را ارائه کنید. اکنون شما باید آن محصول، خدمات و تکنیک هایی را که بازار مورد نظرتان واقعا به دنبالش است، توسعه دهید.

شما نمی توانید مردم را مجبور به گوش دادن کنید

شما نمی توانید مردم را مجبور به گوش دادن کنید، اما می توانید بفهمید هنگامی که صحبت می کنید چه کسی در حال گوش دادن است، سپس می توانید ترکیب درستی از انواع P (که قبلا به آن اشاره شد) تهیه کنید تا بتوانید همراه با پیشنهادات خود، ارائه دهید. 

حتی اگر فرد در حال گوش دادن به پیام شما مثل «کمی ارزان تر»، «کمی بهتر»، «کمی راحت تر» باشد باز هم در حال وقت تلف کردن هستید. عطسه کنندگان بانفوذ، یا افراد مشکل داری که به دنبال چاره هستند، تنها زمانی به داستان شما گوش می دهند که متوجه شوند شما واقعا چیز خاصی ارائه می دهید، در غیر این صورت دیده نخواهید شد و توجهی به شما نمی شود.

این موضوع که باید کار جدیدی بکنید تا دیده شوید و کارهای تکراری دیگر جواب نمی دهد، نه تنها برای محصولات انفرادی بلکه برای کل بازار صادق است. صنعت موسیقی کلاسیک رسما رو به زوال است. آثار بزرگ در حال تخریب هستند. ارکسترها شاهد خشک شدن و تمام شدن منابع مالی خود هستند. صادقانه باید گفت که از نظر تجاری دیگر توجهی به کارهایی که تازه نوشته شده و ضبط شده، نمی شود. چرا؟

زیرا کسی گوش نمی دهد. عطسه کنندگان هر نوع موسیقی را که می خواستند قبلا خریداری کرده اند. هر چیز قدیمی که ارزش ضبط شدن داشته، ضبط کرده اند، پس دیگر این افراد توجهی ندارند. از آنجایی که عطسه کنندگان دیگر توجهی ندارند، دیگر افراد در قسمت دورتر این منحنی هم از آنها یاد می گیرند و از طریق گوش دادن به رادیو و یا خرید نسخه های بسیار ارزان تر، موسیقی کلاسیک را به دست می آورند. در نتیجه دیگر پولی برای شرکت های ضبط موسیقی و یا برگزارکنندگان ارکسترها خرج نمی شود. 

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات