IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
سئو و بازاریابی محتوا

چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (5)

چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۵)

می توانید برای یک صفحه رتبه ای بالا بدست آورید؛ اما استراتژی بازاریابی شما از طریق سئو در صورتی ارتقا خواهد یافت که صفحات مرتبطی برای پشتیبانی لینک درونی دو سویه، خلق کرده باشید. به عبارت دیگر، اطمینان حاصل کنید که فرصتی برای لینک دو سویه کردن کلید واژه های استراتژیک موجود در متن، در چندین صفحه یا پست های دیگر شما وجود دارد تا به این طریق رتبه بندی بالاتری در موتور جستجو بدست آورید.

فراموش نکنید عبارت کلید واژه ی هدف را، درون لینک های خود (یا حداقل نزدیک به لینک های خود) قرار دهید. برای مثال، ممکن است یک صفحه به “بیمه کم هزینه خودرو” اشاره می کند؛ اما همان کلمات در متن یک لینک به صفحه ای دیگر بر روی سایت یا بلاگ شما قرار داشته باشد که به طور مفصل، به مزایا و معایب سیاست های بیمه ی کم هزینه ی خودرو، اشاره دارند.

چطور این انتخاب عبارت کلید واژه، مناسب مطالب آینده خواهد بود؟

گزینه ی انتخاب کلیدواژه ی شما برای سئو و بازاریابی محتوا باید بر اساس محتوایی برنامه ریزی شده برای هفته های پیش رو صورت گیرد؛ نه فقط برای محتوا و مطلبی که امروز با آن سر و کار دارید. با یک سررسید محتوا، می توانید قبل از آنکه کسی مقاله ای بنویسد؛ سرویسی را توصیف کنید؛ یا پست بلاگی را خلق کنید؛ شروع به فکر کردن درباره ی احتمال های ممکن برای کلید واژه کنید.

اگر یک سری عبارت کلید واژه ی ابتدایی دارید، استراتژی های برنامه ریزی محتوای شما باید بازتاب اولویت ها و کمبودهای عبارت کلیدواژه ی شما باشد. برای مثال، اگر در حال حاضر، از نظر کلیدواژه “علف چین های دستی” در رتبه ی بسیار بالایی قرار دارید، شاید در این حالت، به توجهی ویژه نیاز نباشد؛ اما ممکن است برای “علف چین های خودکار”، رتبه ی ضعیفی داشته باشید و بخواهید مطلبی خلق کنید که این موضوع را در آینده خطاب قرار دهد؛ پس، برنامه ی کلیدواژه هایتان باید این مهم را مد نظر قرار دهد.

از آنجایی که گوگل قصد دارد تا کاربران در نتیجه ی جستجو، به مطلبی که نیاز آنها را برطرف می سازد برسند؛ بنابراین، الگوریتم های جدیدی را معرفی می کند که ممکن است بهترین وبسایت ها را که در صدرِ نتایج جستجو قرار گرفته اند، سزاوار جریمه های گوگل شوند.

گوگل تقریبا از سال ۲۰۰۰ شروع به تولید این الگوریتم ها جهت برکناری سایت های ضعیف و ارزیابی محتوای آنها برای رتبه بندی کرد و روز به روز، به صورت پیشرفته تری به این موضوع پرداخت تا بر اساس محتوا، به یک سایت امتیاز دهد. هرچند، برای وبسایت بزرگ و مهم، نام دامین هنوز هم در رتبه بندی های موتور جستجو تاثیر می گذارد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar