ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۳
458 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۵)

  • آیا صفحات مرتبطی وجود دارد که بتواند استراتژی لینک درونی را پشتیبانی کند؟

می توانید برای یک صفحه رتبه ای بالا بدست آورید؛ اما استراتژی بازاریابی شما از طریق سئو در صورتی ارتقا خواهد یافت که صفحات مرتبطی برای پشتیبانی لینک درونی دو سویه، خلق کرده باشید. به عبارت دیگر، اطمینان حاصل کنید که فرصتی برای لینک دو سویه کردن کلید واژه های استراتژیک موجود در متن، در چندین صفحه یا پست های دیگر شما وجود دارد تا به این طریق رتبه بندی بالاتری در موتور جستجو بدست آورید.

فراموش نکنید عبارت کلید واژه ی هدف را، درون لینک های خود (یا حداقل نزدیک به لینک های خود) قرار دهید. برای مثال، ممکن است یک صفحه به “بیمه کم هزینه خودرو” اشاره می کند؛ اما همان کلمات در متن یک لینک به صفحه ای دیگر بر روی سایت یا بلاگ شما قرار داشته باشد که به طور مفصل، به مزایا و معایب سیاست های بیمه ی کم هزینه ی خودرو، اشاره دارند.

چطور این انتخاب عبارت کلید واژه، مناسب مطالب آینده خواهد بود؟

گزینه ی انتخاب کلیدواژه ی شما برای سئو و بازاریابی محتوا باید بر اساس محتوایی برنامه ریزی شده برای هفته های پیش رو صورت گیرد؛ نه فقط برای محتوا و مطلبی که امروز با آن سر و کار دارید. با یک سررسید محتوا، می توانید قبل از آنکه کسی مقاله ای بنویسد؛ سرویسی را توصیف کنید؛ یا پست بلاگی را خلق کنید؛ شروع به فکر کردن درباره ی احتمال های ممکن برای کلید واژه کنید.

اگر یک سری عبارت کلید واژه ی ابتدایی دارید، استراتژی های برنامه ریزی محتوای شما باید بازتاب اولویت ها و کمبودهای عبارت کلیدواژه ی شما باشد. برای مثال، اگر در حال حاضر، از نظر کلیدواژه “علف چین های دستی” در رتبه ی بسیار بالایی قرار دارید، شاید در این حالت، به توجهی ویژه نیاز نباشد؛ اما ممکن است برای “علف چین های خودکار”، رتبه ی ضعیفی داشته باشید و بخواهید مطلبی خلق کنید که این موضوع را در آینده خطاب قرار دهد؛ پس، برنامه ی کلیدواژه هایتان باید این مهم را مد نظر قرار دهد.

  • آیا عبارت کلید واژه ی در نام دامین ما هست؟

از آنجایی که گوگل قصد دارد تا کاربران در نتیجه ی جستجو، به مطلبی که نیاز آنها را برطرف می سازد برسند؛ بنابراین، الگوریتم های جدیدی را معرفی می کند که ممکن است بهترین وبسایت ها را که در صدرِ نتایج جستجو قرار گرفته اند، سزاوار جریمه های گوگل شوند.

گوگل تقریبا از سال ۲۰۰۰ شروع به تولید این الگوریتم ها جهت برکناری سایت های ضعیف و ارزیابی محتوای آنها برای رتبه بندی کرد و روز به روز، به صورت پیشرفته تری به این موضوع پرداخت تا بر اساس محتوا، به یک سایت امتیاز دهد. هرچند، برای وبسایت بزرگ و مهم، نام دامین هنوز هم در رتبه بندی های موتور جستجو تاثیر می گذارد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *