بازاریابی محتوایی : اضافه کردن تصویر به هر چیزی

بازاریابی محتوایی : اضافه کردن تصویر به هر چیزی
مجموع 5 از 3 رای

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی : اضافه کردن تصویر به هر چیزی

تحقیق Skyword دریافته است، صفحات وب کسب و کار محوری که دارای تصویر هستند، ۹۱ درصد بهتر از صفحاتی عمل می کنند که تصویری ندارند. اسکای ورد، عملکرد ده هزار پست را در تحقیق بررسی نمود و توانست ارزش تصاویر را برای اهداف کسب و کار ، بخش بندی کند (البته پست های ورزش، خبر و تفرح و سرگرمی را مد نظر قرار نداد).

برخی تصاویر، نه فقط اندک بلکه، تفاوت زیادی ایجاد می کنند. به نظر منطقی است که پست های تصویر دار هم در نتایج جستجو بهتر عمل می کنند و هم با نرخ بالاتری نسبت به پست های بدون تصویر به اشتراک گذاشته می شوند.

البته، تعجبی ندارد. افرادی که در مجله کار می کنند، جمله ی معروفی در بین خود دارند مبنی بر اینکه: “جلد مجله تنها در پی یک هدف است: گشوده شدن مجله”. معمولا هم طراحی مسئول این بخش وجود دارد.

گام های بعدی چیست؟

نقش تهیه کننده ی محتوای خود و ترکیب هنر و عکاسی را تعریف کنید؛

در تمام پست های بلاگ خود، تصویر قرار دهید؛

تمام محتوای خود را مرور کنید تا مطمئن شوید از نظر تصویری جذاب است؛

در صورت امکان، تمام تصاویر آنلاین خود را با فراتگ و زیرنویس، تگ کنید (میلیون ها جستجو در روز، جستجوهای تصویری هستند)؛

و در آخر:

فرآیند تهیه ی محتوای خود را به درستی زمان بندی کنید؛ به طوری که طراحی کار، دقیقه ی آخر نباشد. از همان آغاز فرآیند، طراحی را وارد کار کنید.

استراتژی نظر دهی در مورد بلاگ

در راه اندازی کسب و کار خود، به برقراری تمام روابطی که می توانست به ما کمک کند سریع ترین رشد در جهان را در بین شرکت های خصوصی داشته باشیم، فکر کردم. صادقانه بگویم: ترکیبی از چند چیز به چنین اتفاقی کمک کرد؛ هر چند، چیزی که واقعا مرا حیرت زده کرد، قدم نخست اکثر روابط ما با متفکران محتوایی سرتاسر جهان بود.

کامنت دادن بر روی بلاگ ها

آنچه در را به روی اکثر روابط و دوستی های من با سران با نفوذ صنعت گشود، نظردهی در وبلاگ های آنها و به اشتراک گذاری محتوا و مطالب آنان بود.

تنها خلق محتوا و مطلب کافی نیست؛ باید آن را موثر بسازید.

می توانید بزرگرترین خالق محتوا روی این کره ی خاکی باشد؛ اما اگر کانال ها را باز نکنید، هیچ کس در مورد آن اطلاعی نخواهد یافت و کسب و کار شما تاثیری مثبت به جای نخواهد گذاشت. در صدر فهرست خود از تکنیک های توزیع، کامنت دادن در مورد بلاگ های خوب باید به چشم بخورد.

نمی دانید چطور؟ به این فهرست نگاهی بیاندازید:

اول کشف کنید مشتریان و مشتریان احتمالی شما در کجاها گشت و گذار می کنند. از ابزارهایی نظیر گوگل الرتز و توئیتر استفاده کرده تا ببینید کدام بلاگ ها بر مشتریان شما تاثیر می گذارند؟

از حداقل ۱۰ تا ۱۵ بلاگ کلیدی که قرار است در آن به فعالیت بپردازید، فهرستی تهیه کنید؛

در هر یک از آن بلاگ ها حداقل یکبار در هفته، یک نظر آگاهی دهنده بگذارید.

در واقع، این کار تنها یک یا دو ساعت در هفته از شما وقت می گیرد؛ اما نتیجه ی آن فوق العاده خواهد بود. هر یک از آن رهبران صنعت با نفوذ با شما آشنا خواهند شد. بعد از مدتی کوتاه، برخی شروع به اشتراک گذاری محتوای شما می نمایند. زمانی می رسد که حتی با آنها دوست خواهید شد و در دراز مدت، تاثیری مثبت بر اهداف بازاریابی آنلاین و بلاگ شما خواهد گذاشت.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…


دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن