ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
363 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : اضافه کردن تصویر به هر چیزی

تحقیق Skyword دریافته است، صفحات وب کسب و کار محوری که دارای تصویر هستند، ۹۱ درصد بهتر از صفحاتی عمل می کنند که تصویری ندارند. اسکای ورد، عملکرد ده هزار پست را در تحقیق بررسی نمود و توانست ارزش تصاویر را برای اهداف کسب و کار ، بخش بندی کند (البته پست های ورزش، خبر و تفرح و سرگرمی را مد نظر قرار نداد).

برخی تصاویر، نه فقط اندک بلکه، تفاوت زیادی ایجاد می کنند. به نظر منطقی است که پست های تصویر دار هم در نتایج جستجو بهتر عمل می کنند و هم با نرخ بالاتری نسبت به پست های بدون تصویر به اشتراک گذاشته می شوند.

البته، تعجبی ندارد. افرادی که در مجله کار می کنند، جمله ی معروفی در بین خود دارند مبنی بر اینکه: “جلد مجله تنها در پی یک هدف است: گشوده شدن مجله”. معمولا هم طراحی مسئول این بخش وجود دارد.

گام های بعدی چیست؟

نقش تهیه کننده ی محتوای خود و ترکیب هنر و عکاسی را تعریف کنید؛

در تمام پست های بلاگ خود، تصویر قرار دهید؛

تمام محتوای خود را مرور کنید تا مطمئن شوید از نظر تصویری جذاب است؛

در صورت امکان، تمام تصاویر آنلاین خود را با فراتگ و زیرنویس، تگ کنید (میلیون ها جستجو در روز، جستجوهای تصویری هستند)؛

و در آخر:

فرآیند تهیه ی محتوای خود را به درستی زمان بندی کنید؛ به طوری که طراحی کار، دقیقه ی آخر نباشد. از همان آغاز فرآیند، طراحی را وارد کار کنید.

استراتژی نظر دهی در مورد بلاگ

در راه اندازی کسب و کار خود، به برقراری تمام روابطی که می توانست به ما کمک کند سریع ترین رشد در جهان را در بین شرکت های خصوصی داشته باشیم، فکر کردم. صادقانه بگویم: ترکیبی از چند چیز به چنین اتفاقی کمک کرد؛ هر چند، چیزی که واقعا مرا حیرت زده کرد، قدم نخست اکثر روابط ما با متفکران محتوایی سرتاسر جهان بود.

کامنت دادن بر روی بلاگ ها

آنچه در را به روی اکثر روابط و دوستی های من با سران با نفوذ صنعت گشود، نظردهی در وبلاگ های آنها و به اشتراک گذاری محتوا و مطالب آنان بود.

تنها خلق محتوا و مطلب کافی نیست؛ باید آن را موثر بسازید.

می توانید بزرگرترین خالق محتوا روی این کره ی خاکی باشد؛ اما اگر کانال ها را باز نکنید، هیچ کس در مورد آن اطلاعی نخواهد یافت و کسب و کار شما تاثیری مثبت به جای نخواهد گذاشت. در صدر فهرست خود از تکنیک های توزیع، کامنت دادن در مورد بلاگ های خوب باید به چشم بخورد.

نمی دانید چطور؟ به این فهرست نگاهی بیاندازید:

اول کشف کنید مشتریان و مشتریان احتمالی شما در کجاها گشت و گذار می کنند. از ابزارهایی نظیر گوگل الرتز و توئیتر استفاده کرده تا ببینید کدام بلاگ ها بر مشتریان شما تاثیر می گذارند؟

از حداقل ۱۰ تا ۱۵ بلاگ کلیدی که قرار است در آن به فعالیت بپردازید، فهرستی تهیه کنید؛

در هر یک از آن بلاگ ها حداقل یکبار در هفته، یک نظر آگاهی دهنده بگذارید.

در واقع، این کار تنها یک یا دو ساعت در هفته از شما وقت می گیرد؛ اما نتیجه ی آن فوق العاده خواهد بود. هر یک از آن رهبران صنعت با نفوذ با شما آشنا خواهند شد. بعد از مدتی کوتاه، برخی شروع به اشتراک گذاری محتوای شما می نمایند. زمانی می رسد که حتی با آنها دوست خواهید شد و در دراز مدت، تاثیری مثبت بر اهداف بازاریابی آنلاین و بلاگ شما خواهد گذاشت.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *