لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
209 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

احتمالاً بارها و بارها کلید واژه کسب درآمد از اینستاگرام را در گوگل جستجو کرده‌اید و در بین آنها بازاریابی اینستاگرام کلید واژه مشترک همه آنهاست. حالا وقتی که به صورت عملی وارد کار می‌شوید، تنها چند روز کافی است تا ناامید شوید و به طور کلی کسب درآمد اینترنتی را بی‌خیال شوید. ولی باید بپذیریم که این شکست بیشتر بر عهده خود شماست و در توانایی و ظرفیت‌های اینستاگرام شکی نیست.

در مطالب قبل در مورد بازاریابی اینستاگرام صحبت کرده‌ایم، اما در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه بازاریابی را به یک ابزار کسب درآمد از اینستاگرام تبدیل کنید.

برای کسب درآمد از اینستاگرام باید پروفایل خود را به پروفایل تجاری تبدیل کنید

قبل از اینکه به فکر راه اندازی پلن بازاریابی خود در اینستاگرام باشید، ابتدا باید یک حساب کاربری یا یک اکانت مناسب داشته باشید. برای بازاریابی لازم است که اکانت شما از نوع تجاری باشد. البته این مرحله بسیار ساده و راحت است و فقط لازم است که به قسمت تنظیمات بروید و در آنجا گزینه «Switch to Business Profile» انتخاب کنید.

داشتن اکانت تجاری برای کسب درآمد از اینستاگرام مزایای جالب توجهی دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید در پروفایل خود دکمه تماس قرار دهید تا بلافاصله کاربران با شما ارتباط برقرار کنند و رفتاری همانند یک وبسایت داشته باشند. همچنین این حساب کاربری امکان انتشار محتوا در ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک و موارد مشابه بدون استفاده از نرم افزار آنها را می‌دهد. در ضمن در حساب‌های کاربری تجاری ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام موسوم به Insights را در اختیار شما می‌گذارد تا آماری از پست‌ها و رفتار فالوور ها داشته باشید.

از ابزارهای رایگان اینستاگرام استفاده کنید

اکانت تجاری در اینستاگرام تفاوت چندانی با اکانت تجاری فیسبوک ندارد. در این اکانت، استفاده از ابزار رایگان Insights این امکان را به شما می‌دهد که آنالیزهای مختلفی نسبت به فعالیت‌های خود داشته باشید. این ابزار اطلاعاتی در مورد سن، جنسیت، مکان و ساعت فعالیت اکثر کاربران در اختیار شما می‌گذارد.

استفاده از این ابزار برای کسب درآمد از اینستاگرام از این جهت اهمیت دارد که شما می‌توانید پست‌های خود را به صورت هفتگی آنالیز کنید و پست‌های برتر خود را بشناسید. بنابراین درک دقیق نحوه تعامل کاربران با محتوای شما دیدگاه کاملی در اختیار شما می‌گذارد تا محتوای خود را تقویت کنید و بازاریابی اینستاگرام را به شکل مناسب انجام دهید.

تیزرهای محصولاتی را ارسال کنید که مردم را به خرید ترغیب کنند

آیا فقط ارسال تیزرهای محصول در اینستاگرام امکان فروش محصول را به ما می‌دهد؟!

قطعاً بله!

اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ محصول است و اگر شما از طریق بازاریابی به فکر کسب درآمد از اینستاگرام باشید، نه تنها کاربران را اذیت نمی‌کنید، بلکه به راحتی محصول می‌فروشید. پست‌های تبلیغاتی چندان جذاب نیستند، بنابراین شما باید به فکر انتشار محتوای تبلیغاتی به صورت جذاب و غافلگیر کننده باشید.

به عنوان مثال در برخی از صفحات می‌بینیم که برای فروش مستقیم اقدام نمی‌شود، بلکه آنها یک برنامه رایگان ارائه می‌دهند که در جریان آن کاربران  نیاز به خرید بیشتر دارند. گاهی می‌بینیم که در پستهای اینستاگرام از تخفیف‌های هفتاد درصدی استفاده شده است. این پست‌ها لایک زیادی نمی‌گیرند و در تبلیغات چندان جلب توجه نمی‌کند. بنابراین شما باید از تیزرهای تبلیغاتی و حربه‌های جذاب استفاده کنید تا هم فالوورها از دیدن پست‌های شما خسته نشوند و هم محصولات شما را بخرند.

تیزرهای محصولاتی را ارسال کنید که مردم را به خرید ترغیب کنند

پست‌های تبلیغاتی اسپانسری منتشر کنید

تبلیغات اینستاگرام با این شیوه تبدیل به یک سیستم عادی شده و با کمک آن شما می‌توانید مبلغی را که برای بازاریابی هزینه می‌کنید کنترل کنید. در حقیقت شما ابتدا به فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید و می‌خواهید این موضوع را به کمک بازاریابی انجام دهید. بنابراین پست‌های اسپانسری این امکان را به شما می‌دهد که مخاطبان را به روش کاملاً هدف گذاری شده انتخاب کنید و سراغ کاربرانی بروید که عکس‌های شما را می‌بینند.

امروزه اینستاگرام تبدیل به یک ابزار هوشمند شده و به کاربران پست‌هایی را نشان می‌دهد که قبلاً آن‌ها را لایک کرده‌اند یا فالو کننده صفحات مربوط به آنها هستند. این به شما به عنوان یک بازاریاب یا به عنوان یک کاربر اینترنتی اجازه می‌دهد که تبلیغات و کنترل هدفمند و اسپانسری شده در اینستاگرام قرار دهید تا احتمال برخورد کاربران بیشتر شده و شانس فروش شما افزایش یابد.

استفاده از استوری برای کسب درآمد از اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از ابزارهای جذابی است که هم به نوعی هشدار دهنده بوده و هم برای کاربران جذاب است. تفاوت استوری با پست معمولی در این است که به صورت پرده‌ای نمایش داده می‌شود و صرفاً برای ۲۴ ساعت می‌ماند. استوری اینستاگرام به جای اینکه در قسمت اصلی ظاهر شود، در یک قسمت در منطقه بالای برنامه آورده شده و همیشه در معرض دید کاربران است.

فواید استوری برای بازاریابی و از طرف دیگر برای کسب درآمد از اینستاگرام بسیار چشمگیر و جالب توجه است. افراد مبتدی می‌توانند از این ابزار برای تبلیغات روزانه خود استفاده کنند. بازاریاب‌ها و مارکتر ها نیازی به نگران ارسال مطالب با کیفیت بالا نیستند و صرفاً به عنوان یک پیام بازرگانی در یک مدت محدود منتشر می‌شود. ضمن اینکه این ابزار امکان امتحان کردن انواع عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه و همچنین کلیپ‌های کوتاه را به شما می‌دهد تا درک درستی از مخاطبان خود داشته باشید.

مشارکت با اینفلوئنسر هایی که در حوزه فعالیت شما هستند

در اینستاگرام اصطلاح فید یا خوراک Feed بسیار مهم است و نوع مخاطبین شما را مشخص می‌کند. وقتی که شما در اینستاگرام به دنبال یک مطلب خاص یا یک کلیدواژه خاص هستید، این برنامه به صورت خودکار در سرچ های بعدی بیشتر در همین زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما هم می‌توانید از این الگو برای کشاندن فالوور بیشتر به سمت محصولات خود و کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید.

حالا فرض بگیرید که شما به دنبال فروش لوازم خانگی هستید و اخیراً وارد این حوزه شده‌اید. اگر مستقیماً از رقبای خود استفاده کنید، عملاً نتیجه‌ای نخواهد داشت. اما در عوض می‌توانید از کسانی که در حوزه‌های مشابه مانند فروش پتو یا فروش یکی دیگر از لوازم خانگی فعال هستند کمک بگیرید و از فالوور های آن‌ها استفاده کنید. استفاده از اینفلوئنسر های فعال در حوزه خود این امکان را به شما می‌دهد که هزاران فالوور بلقوه داشته باشید و آنها را به سمت محصولات خود جذب کنید.

عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را جمع کنید و منتشر کنید

به نظر شما خوب نیست که خودتان چندان دنبال محتوا نگردید و از محتوای آماده استفاده کنیم؟!

این حربه‌ای است که برخی از صفحات معروف دنیا از آن استفاده می‌کنند و عکس ارسال شده کاربران را منتشر می‌کنند.

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا کاربران باید اجازه انتشار عکس را به ما بدهند؟ حقیقت ماجرا این است که اینستاگرام یک پلتفرم برای انتشار تصاویر شخصی و دلخواه است. اگرچه شما به فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید اما سایر کاربران به دنبال نشان دادن تصاویر جذاب خود هستند. حالا اگر شما فالوور های چند صد هزار تایی داشته باشید، به صورت ناخودآگاه ترغیب می‌شود که تصاویر خود را در اختیار شما قرار دهند تا در پیج خود منتشر کنید.

این قابلیت به طور ویژه برای کسانی که در حوزه فروش لوازم آرایشی و حوزه‌های پزشکی مانند بادی بیلدینگ و کاهش وزن هستند بیشتر به چشم می‌آید و کاربران رغبت بیشتری برای انتشار تصاویر خود دارند.

عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را جمع کنید و منتشر کنید

از هشتگ های تعاملی برای بازاریابی خود استفاده کنید

شاید جالب باشد بدانید که شرکت ردبول برای هشتگ itgivesyouwings  بیش از ۲۹۹ هزار پست منتشر کرده است. در حقیقت اگر شما به دنبال تعامل سریع و فوری هستید، هشتگ های تعاملی راهکاری عالی هستند.

مشتریان می‌توانند از این تگ‌ها برای ارسال محتوای تولید شده خود استفاده کنند. در ضمن آن‌ها می‌توانند از این طریق پست‌های مربوط نام تجاری شما را هم پیدا کنند. استفاده از هشتگ به شما امکان می‌دهد که تصاویر مختلف را جستجو کنید و آنها را برای ارسال مجدد در صفحه خود در نظر بگیرید. در واقع، هشتگ ها ابزارهایی برای تبلیغات رایگان هستند و هر بار که شما یک عکس را با برچسب منتشر می‌کنید، آن‌ها را در معرض دید فالوورهای خود قرار می‌دهید.

ارسال پست در زمان مناسب و جلوگیری از ارسال بیش از حد

ارسال بیش از حد پست در اینستاگرام مطمئن‌ترین روش ممکن برای کم کردن تعداد فالوور هاست!!!!!

اگر همه آنچه که فالوورها در صفحه شما می‌بینند، صرفاً مربوط به نام تجاری یا تبلیغات خاصی باشد، احتمالاً در سریع‌ترین زمان ممکن صفحه شما را خواهند بست. در واقع باید به این نکته اشاره کنیم که نظم شما در انتشار پست بسیار مهمتر از تعداد پست‌های منتشر شده است.

بهترین راه برای کسب درآمد از اینستاگرام از طریق بازاریابی و مارکتینگ، ارسال پست در روزهای اوج و در ساعاتی است که کاربران شما آنلاین هستند. طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط SimplyMeasured، بدترین روزها برای ارسال در اینستاگرام چهارشنبه‌ها و یکشنبه‌ها هستند، در حالی که دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها بهترین روزها برای ارسال هستند و طبق تحقیقات انجام شده از CoSchedule ، بهترین زمان روز برای ارسال ، بین ساعت ۸ صبح تا ۹:۰۰ صبح و همچنین ۲:۰۰ صبح است.

در مطالب قبلی در مورد بازاریابی ویدیو یا ویدیو مارکتینگ صحبت کردیم و نشان دادیم که می‌تواند بخشی از فعالیت آن به کسب درآمد از اینستاگرام و تولید کلیپ باشد. در مطالب بعدی تلاش می‌کنیم که در مورد اینفلوئنسرها صحبت کنیم و روش‌های بازاریابی در اینستاگرام را هم معرفی کنیم.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.
[newsletter_form]

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات