ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۹/۲۲
1,091 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه یک سایت موفق بسازیم؟ (قسمت چهارم)

برای خواندن این مطلب ابتدا سایر قسمت‌های ساخت سایت موفق را بخوانید:

چگونه یک سایت موفق بسازیم؟

چگونه یک سایت موفق بسازیم؟ (قسمت دوم)

چگونه یک سایت موفق بسازیم؟ (قسمت سوم)

مشتریان باید بتوانند به راحتی با شما تماس حاصل کنند

  • اگر بدانید چه تعداد از سایت‌ها همین نکته‌ی ساده و اساسی را فراموش می‌کنند متعجب می‌شوید. مشتریان باید بتوانند سریع و آسان شما را پیدا کنند. در سراسر سایت شماره تلفن، آدرس، اطلاعات مربوط به پست الکترونیکی، ساعت‌های کار فروشگاه و غیره و ذلک را درج کنید. همچنین در صفحه‌ی اصلی پنجره‌ای به نام ((تماس با ما)) بگنجانید. طوری که اگر کاربری روی این پنجره کلیک کرد، تمام اطلاعات و راه‌های برقراری تماس با شما در این پنجره قابل رؤیت شوند.

 

  • به مشتریان در مورد اینکه چگونه نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کنید توضیح دهید. آیا خریداران می‌توانند برای شما نامه‌ی اینترنتی بفرستند؟ آیا باید تلفن کنند؟ آیا در صورت تلفن، هزینه‌ی مکالمه را تقبل می‌کنید؟ باید به مشتریان اطمینان دهید که سایت شما مربوط می‌شود به فروشگاه یا شرکتی واقعی و حقیقی. باید به آن‌ها بفهمانید که شما بخارافراز(vaporware) نیستید(چند سال پیش، بعضی از متخصصان و هواخواهان کامپیوتر، دنیا را به دو بخش تقسیم کردند: به گفته‌ی این افراد نصف دنیا نرم‌افزار است و نصف دیگرش سخت‌افزار. چندی بعد معلوم شد که بسیاری از این کالاهای حیرت‌آوری که در اینترنت تبلیغ می‌شوند اصلاً وجود خارجی ندارند. به همین دلیل اصطلاح بخارافزار برای نامیدن کالاهای کاذب ساخته شد).

 

  • یک سایت موفق دارای لینک قوی است. فقط کافی است روی یک لینک کلیک کنید تا صفحه‌ای باز شود که می‌گوید: ((اطلاعات درخواستی پیدا نشد.)) چقدر آدم کلافه و عصبی می‌شود! داشتن لینک‌های ضعیف اینترنتی که بازدیدکننده را به جای مورد نظر نمی‌برند سابقه‌ی سایت را خراب می‌کند. به این ترتیب اگر مشتری در مورد کیفیت خدمات و کالاهایی که شما در سایت خود تبلیغ می‌کنید شک کند، حق با اوست. به خاطر داشته باشید که با قرار دادن سایت در اینترنت کار شما به پایان نمی‌رسد. ارتباطات اینترنتی و اطلاعات موجود در سایت باید دقیق و به روز باشند.

بسته به نرم‌افزارهای موجود در کامپیوتر کاربران، سایت شما در هر کامپیوتر متفاوت دیده می‌شود. از دوستان خود بخواهید سایت شما را ببینند تا مطمئن شوید با نرم‌افزارهای دیگر هم سایت شما زیبا و جالب دیده می‌شود.

 (منبع: تبلیغات به زبان آدمیزاد گری آر.دال ترجمه‌ی راضیه اسلامیه)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *