ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۹/۲۰
1,311 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

در مطلب قبل چگونه یک سایت موفق بسازیم؟ به اصول اولیه طراحی یک سایت اشاره کردیم در اینجا نیز به ادامه‎‌ی همان مطلب می‌پردازیم.

  • بازدید کننده‌ای که وارد سایت شما می‌شود، اول دوست دارد بداند شما چه کار می‌کنید و بعد می‌خواهد بداند چه کار می‌توانید برای او بکنید. خیلی صریح به بازدیدکنندگان توضیح دهید کار شما چه مزایایی دارد. نباید کاربران را به حدس و گمان در مورد کار یا مزایای احتمالی حرفه‌تان وادارید.

 

  • پاراگراف‌ها باید کوتاه باشند. پاراگراف‌های کوتاه نه تنها جذاب‌ترند، بلکه اصولاً هیچ‌کس حوصله ندارد متنی بلند بالا و سنگین را که پر از پاراگراف‌های طولانی است به دقت بخواند. نکات مورد نظر خود را اولویت‌بندی کنید. مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکات و مهیج‌ترین خبرها را بالای صفحه بنویسید و لحظه‌ای در این کار تردید نکنید.

 

فکر کنید کاربری که وارد سایت شما می‌شود، تنها مشتری شماست. وادارش نکنید تمام کارها را خودش به عهده بگیرد. متن را ساده بنویسید و کارها را ساده کنید تا کسی گیج نشود.

تمرکز کردن روی متن

تنها دلیل بازدید مردم از یک سایت محتویات آن سایت است، چرا که مردم به دنبال اطلاعاتند. چنین اطلاعاتی را سخاوتمندانه در اختیار مردم بگذارید. سعی کنید اطلاعات شما با ارزش باشد.

لغات اضافی را حذف کنید. هر کلمه باید منظور و هدفی خاص داشته باشد، بنابراین از به کار بردن لغات اضافی و غیرضروری بپرهیزید.

مردم دوست دارند در جریان آخرین اطلاعات و جدیدترین اخبار و گزارش‌ها قرار گیرند. بنابراین اگر مطمئن شوند اطلاعات سایت شما جدید و به روز است با کمال میل به سایت شما باز می‌گردند. بهترین سایت‌ها خیلی واضح و روشن می‌گویند که کی و هر چند وقت یکبار محتویات سایت به روز می‌شود.

برای اینکه به کاربران بگویید که نوشته‌ی موجود(یا بخشی از آن نوشته) حاوی اطلاعات مهم و به روزی است بهتر است از نشانه‌های دیداری استفاده کنید. اگر سایت شما مقاله ارائه می‌دهد، تاریخ مقاله‌ها را در یک جای کاملاً واضح و قابل رؤیت بنویسید. در کنار اطلاعات جدید کمانی قرمز بکشید تا کاربر متوجه به روز بودن اطلاعات شود. لزومی ندارد تجملات و زرق و برق زیادی وارد سایت کنید(مثل چراغ‌های نئون چشمک‌زن). استفاده از رنگ‌های چشمگیر همراه راهنمایی کافی است. سایت‌های خوب معمولاً بخشی به نام ((اخبار جدید)) دارند. این بخش جای خوبی برای درج آگهی‌های تبلیغاتی و خبر و وقایع مهمی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد.

(منبع: تبلیغات به زبان آدمیزاد گری آر.دال ترجمه‌ی راضیه اسلامیه)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “چگونه یک سایت موفق بسازیم؟ (قسمت دوم)”

  1. سعید خسروی گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *